Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی، با اشاره به حادثه متروپل تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است و هیچ قصور و کوتاهی پذیرفته نیست، اما آیا بانیان دولت قبل، مسئولیت تغافل و بی‌مبالاتی خود در بازی با جان مردم را می‌پذیرند؟

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویر گفت‌وگوی حسین عبدالباقی که در فضای مجازی بازتاب داشته است، نوشت: «ساختمان فروریخته متروپل در دولت قبل با مشارکت شهرداری آبادان و با رانت، پرداخت رشوه و فساد به‌طور غیر استاندارد ساخته شده، استاندار دولت روحانی، آن را افتتاح کرده و وزارت صمت آن دولت، سازنده آن (حسین عبدالباقی) را به عنوان کارآفرین برتر و چهره ماندگار حوزه ساختمان در سال ۱۳۹۷ معرفی کرده است!

اکنون بانیان وضع موجود و برخی سیاسیون حامی دولت قبل، باید با شرمندگی از ملت ایران و به‌ویژه مردم داغدار آبادان عذرخواهی کنند، اما همراه با معاندان، طلبکار دولت مردمی سیزدهم شده‌اند که باید پاسخگو باشد!

بلافاصله پس از این حادثه تلخ، به دستور رئیس جمهور، مسئولان از جمله رئیس هلال احمر، رئیس ستاد بحران و وزیر کشور در صحنه حاضر شدند و همه امکانات و نیرو‌ها را بسیج کردند که افراد را از زیر آوار، نجات و آلام آسیب‌دیدگان را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونین رئیس جمهور نیز در آبادان حضور یافتند و هماهنگی بین دستگاهی، انجام شد.

دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است و هیچ قصور و کوتاهی پذیرفته نیست، اما آیا بانیان، مقصران و عاملان دولت قبل، مسئولیت تغافل و بی‌مبالاتی خود در بازی با جان مردم را می‌پذیرند؟»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور معاون پارلمانی رئیس جمهور سید محمد حسینی دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد