Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی با حضور در آخرین اردوی تمرینی تیم ملی نوجوانان دختر، اظهارداشت: با توجه به تمرینات اولیه‌ای که از شما دیدم امروز شاهد پیشرفت خوبی بودم. مطمئنا می‌توانید در مسابقات آسیایی عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشید. رده‌های سنی از جهت پشتوانه‌سازی برای فدراسیون جهانی والیبال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل یک رده سنی را به رده‌های سنی اضافه کرد، یعنی برای فدراسیون جهانی مسابقات رده های سنی از جهت ارتقا کیفیت بزرگسالان مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی زیبایی والیبال را در رده بزرگسالان می بینیم که در رده های پایه خوب کار کرده باشیم. هدف عمده فدراسیون جهانی والیبال تولید تیم ملی خوب است. 

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه والیبال امسال کاری بی‌سابقه در رشته‌های توپی انجام داده است، افزود: اردوهای تدارکاتی و بازی های برون مرزی را تجربه کردید تا با تجربه بیشتر به مسابقات آسیایی بروید. خوشبختانه الان شرایط خوبی دارید و در جام کورناکیا هم توانستید عملکرد خوبی داشته باشید. در تایلند هم می‌توانید زیبایی بازی‌ها را به نمایش بگذارید. شما اولین گروهی هستید که بازی‌های رسمی ما را در سال جدید شروع می‌کنید که  تقریبا با هفته اول لیگ ملت‌ها و آغاز کار تیم بزرگسالان همزمان است. 

وی افزود: هفته آینده شاهد دو رویداد مهم هستیم. سال شلوغی داریم و تا اواسط شهریور پشت سر هم مسابقاتی در رده های مختلف داریم و مطمئنم والیبال به دفعات می‌تواند دل مردم را شاد کند. امیدوارم اتفاق بیفتد و پخش رسانه‌ای داشته باشید و بتوانیم از طریق آپارات پخش کنیم تا خانواده هایتان و علاقمندان شما را ببینند و این هم انگیزه‌ای برای توسعه والیبال کشور می‌شود. 

داورزنی خطاب به ملی‌پوشان نوجوان اعزامی به قهرمانی آسیا گفت: از چیزی نترسید و نگران نباشید. میدان، میدان جنگی است که باید برویم بجنگیم و با حریفان رقابت خوبی داشته باشیم. مصمم برویم و رقابت خوبی داشته باشیم. شما ابتدای راه هستید و باید چندین سال بجنگید تا نمایش خوبی داشته باشید. شما پشتوانه تیم بزرگسالان ما هستید و باید در رده جوانان و بزرگسالان نمایش خوبی داشته باشید. مراقب خودتان باشید و در تمرینات با تمرکز کار کنید. 

رئیس فدراسیون والیبال در مورد لغو بازی دوستانه تیم ملی والیبال زنان ایران و کانادا، تصریح کرد:  فدراسیون های مختلف ملی با هم کار می‌کنند ما با والیبال کشورهای مختلف تفاهم‌نامه داریم و بازی تدارکاتی می‌کنیم. با آمریکایی‌ها به دفعات بازی تدارکاتی و رسمی داشته ایم بدون هیچ مشکلی و بدون اینکه وارد منازعات سیاسی شویم. اتفاقی که افتاد اصلا مجزا از بحث فوتبال برنامه ای تدارک دیده بودیم که چند بازی تدارکاتی را با دعوت فدراسیون والیبال کانادا داشته باشیم و چند تیم دیگر هم دعوت بودند. 

وی افزود: یک روز آمریکایی ها ما را دعوت کردند و گفتیم اگر به تیم ما احترام می‌‌گذارید و در شرایط محترمانه کارها را انجام می‌دهید، می‌آییم که این اتفاق افتاد. الان هم مشکلی با فدراسیون کانادا نداریم و گفتیم در فرصت دیگری می‌آییم. همه باید بهم احترام بگذاریم. میدان مسابقه رقابتی است اما در خارج از مسابقه باید احترام بگذاریم و نباید به بحث‌های سیاسی و بحث‌هایی که توسط جریانات دیگری دنبال می‌شود و شدیدا ضد ورزش و روابط خوب کشورهاست، آلوده اش کنیم. 

داورزنی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ما هزینه می‌کنند تا فضای بین کشورها به ویژه کشورهایی که با ایران رابطه خوب دارند را تخریب و همه روابط را به روابط سیاسی و پرتنش تبدیل کنند. ما کشوری دارای تاریخ و تمدن کهن هستیم و در ۴۰ سال بعد از انقلاب هم در میادین و رشته‌های مختلف حضور داشته، به سبب توانمندی‌ها حرف برای گفتن داشته‌ایم، در خیلی رشته‌ها جزو سه کشور برتر جهان و در برخی رشته‌ها مثل والیبال گروهی جزو ۱۰ تیم برتر جهان هستیم. این شاید برای دشمنان ما آزار دهنده است. پس از فرصت های مختلف برای سیاه‌نمایی استفاده می‌کنند. 

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه تعجب می‌کنم که برخی دولت مردان کشورهای غربی  وارد این بازی‌ها می‌شوند، تاکید کرد: خودشان می‌دانند ایران دارای چه اقتداری است. تیم ملی والیبال مردان ما در این هفت هشت سال گذشته به دفعات با کانادا، آمریکا و سایر تیم‌ها بازی کرده است. همه این‌ها را هم در میادین مختلف برده‌ایم. اصلا بازی های والیبال میدان رقابتی خوب و نمایشی از توانمندی کشورهاست. متاسفانه جریاناتی که  خود را ایرانی و وطن پرست می‌دانند، شروع به تخریب می‌کنند و از برخی سوژه‌ها استفاده می‌کنند.

داورزنی خاطرنشان کرد: ما توسط فدراسیون کانادا تیم دعوت شده بودیم که جو سازی ها و موضع گیری بد نخست وزیر کانادا نسبت به تیم ملی فوتبال شرایطی را به وجود آورد که محترمانه از فدراسیون والیبال کانادا عذرخواهی و دعوتشان را به وقت دیگری موکول کنیم چون حضور عزتمندانه ما در عرصه‌های مختلف مهم است. دوست داریم تیم ما چه در میدان رسمی و چه تدارکاتی  با احترام کامل شرکت کند. اگر حس کنیم این تیم در میدانی شرکت می‌کند که آن کشور موضع‌گیری بدی نسبت به مردم و دولت ما دارد، به  همه ما بر می‌خورد. موضع گیری نخست وزیر کانادا را از فدراسیون والیبال کانادا جدا می‌کنیم. بنابراین از آنها تشکر کردیم و گفتیم در شرایط مناسب تری قبول می‌کنیم. متاسفانه موضع‌گیری دولت کانادا در یکی دو سال گذشته بی‌تدبیری است و ایران را وارد بحث‌های سیاسی کرده است. این نوع رفتار برای هیچ کدام ما قابل قبول نیست چون واقعیت کشور و ملت ما چیزی نیست که برخی‌ها می‌گویند. 
 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال والیبال بانوان والیبال دختران نوجوان فدراسیون والیبال داشته باشید خوبی داشته موضع گیری بازی ها رشته ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استادان دانشگاه، چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند و موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

به گزارش مهر؛ محمدعلی زلفی‌گل ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برای وی ایجاد نمی‌شود، گفت: همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

زلفی گل اظهار داشت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های استادان دانشگاه نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه یک عضو هیئت علمی باید نظم کلاس، و اخلاق حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، گفت: چنانچه یک عضو هیئت علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود و به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

زلفی گل اظهار داشت: تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند و خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • آماده تبادل ظرفیت‌ و توانمندی‌های ایران با آفریقا هستیم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی