Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:38:42 GMT

کشف ۵ هزار حلقه لاستیک در انبارهای بزرگ اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۵۴۵

کشف ۵ هزار حلقه لاستیک در انبارهای بزرگ اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه حمل و نقل استان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات ناوگان حمل و نقل سنگین برگزار شد، در جمع خبرنگاران به کشف چند انبار بزرگ دپوی لاستیک در اصفهان در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: پنج هزار حلقه لاستیک از این انبارها کشف شده که طی یکی- دو روز آینده توسط اداره راهداری استان بین رانندگان و کامیون‌داران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه تولید لاستیک نداریم، افزود: لاستیک در بازار به وفور وجود دارد اما مشکل اساسی در حوزه توزیع و نظارت بر نرخ‌هاست که در جلسه امروز مقرر شد بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات بر نظارت و توزیع ورود حدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، تأمین روغن و گازوئیل را از دیگر مشکلات مطرح شده صنف کامیون‌داران استان برشمرد و خاطرنشان کرد: مقرر شد که ۲۴ جایگاه سوخت در سطح استان که گازوئیل ۶۰۰ تومانی عرضه می‌کنند به رانندگان معرفی و اطلاع رسانی شوند. زینلیان با اشاره به ورود سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه تأمین روغن، اضافه کرد: طبق تصمیمی که گرفته شده قرار است با افزایش ۲۵ درصدی نرخ روغن مشکل این بخش در روزهای آتی حل و فصل شود و اکنون در حال اعمال مبالغ جدید در سامانه هستند. وی با اشاره به نارضایتی صنف کامیون‌داران نسبت به مشکلات موجود در سامانه اعلام بار آتیس، گفت: این سامانه باید در ثبت بار برای بخش‌های مختلف گسترش یابد.

زینلیان با بیان اینکه درباره افزایش نرخ کرایه بار کامیون‌داران که براساس فرمول تن بر کیلومتر است، مشکلاتی مطرح شد، ابراز داشت: در خصوص نرخ کرایه بار از استان اصفهان در مقایسه با استان‌های محاور ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که رانندگان مجبورند به استان‌های دیگر برای دریافت بار مراجعه کنند؛ از این رو کارگروهی در این حوزه برای ارائه برنامه ویژه و تصمیم‌گیری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه حمل و نقل امروز سه‌شنبه با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دستگاه‌های نظارتی، کارفرمایان حمل و نقل، نمایندگان صنایع بزرگ استان از جمله ذوب آهن، سیمان سپاهان و شرکت پالایش نفت جی و نمایندگان انجمن صنفی کامیون‌داران با هدف بررسی و احصا مسائل و مشکلات ناوگان حمل و نقل سنگین در استانداری اصفهان برگزار شد.‌

کد خبر 5503755

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اصفهان لاستیک اتومبیل روغن موتور بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی کامیون داران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصویر روز ناسا: گلبرگ‌های اطراف سحابی حلقه
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا