Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نخستین رویداد نوآفرینی و کارآفرینی در حوزه علوم و فناوری‌های ورزشی تیرماه امسال در اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به همت پارک علم و فناوری استان و با همکاری پژوهشگاه ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور، دانشگاه اراک، اداره کل ورزش و جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و شرکت ورزش آفرینان سخت‌کوش ایرانیان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد با هدف کمک به شناسایی چالش‌ها و توسعه ظرفیت‌های تجاری‌سازی ایده‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های ورزشی و حمایت و هدایت علاقمندان به ایجاد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه تربیت بدنی و سلامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری استان‌ مرکزی گفت: شرکت در این رویداد برای اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های علوم ورزشی، فنی و مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی، ورزشکاران، مربیان و قهرمانان رشته‌های ورزشی، صاحبان کسب و کارهای فعال در حوزه‌های تربیت‌بدنی و سلامت آزاد است.

رفیعی بیان کرد: این رویداد در بخش‌های آموزش تخصصی کسب و کارهای نوین، معرفی فرصت‌های نوآفرینی و تجاری‌سازی در علوم ورزشی و توانبخشی، ایده‌پردازی و توسعه تیم کاری، منتورینگ و مشاوره‌های تخصصی، داوری طرح‌ها و ایده‌های برگزیده، معرفی و تجلیل از ایده‌ها و تیم‌های برگزیده برگزار می‌شود و در پایان ایده‌های برتر پذیرش و در مراکز رشد پارک علم و فناوری استان  مستقر خواهند شد که در صورت استقرار از حمایت‌های پارک بهره‌مند می‌شوند.

 وی اظهار کرد: تاکنون 60 نفر برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند که علاقمندان تا 15 خرداد فرصت دارند برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان‌ مرکزی با اشاره به اینکه 17 خرداد تا 3 تیرماه نیز دوره آموزش برگزار خواهد شد، ادامه داد: مسابقه طرح ایده پردازی 30 خردادماه برگزار می‌شود و اواخر تیرماه نیز برگزیدگان معرفی خواهند شد.

راه‌اندازی پارک علم ویژه دانش‌آموزان

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی پارک علم ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: پارک علم دانش‌آموزی با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم کارآفرینی تا پایان ماه جاری راه‌اندازی خواهد شد.

توسعه مراکز پارک و علم و فناوری در شهرستان‌های استان 

وی همچنین از توسعه مراکز پارک و علم و فناوری در شهرستان‌های استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تنها در شهر اراک و محلات مرکز پارک علم و فناوری فعالیت دارند که رایزنی‌هایی با مسوولان شهرستان‌های خمین، دلیجان، آشتیان صورت گرفته وبه زودی شاهد آغاز به کار مراکز رشد در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: پارک علم و فناوری مراکز رشد پارک دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است