Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله نوریان دربازدید سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه گاز ایلام گفت: در ۲ ماهه اول سال جاری فروش گاز اتان ۱۵۰ درصد، گاز مایع خام ۸۳ درصد و میعانات گازی ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

او, با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال اخیر را در راستای تولید نامگذاری کرده اند که این مهم، وظیفه مسئولان را دوچندان می‌کند، گفت: شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تحقق نامگذاری هرسال، برنامه‌های قابل توجهی در دستور کار قرارداده که خوشبختانه خروجی آن تحقق خواسته‌های معظم له در زمینه‌های مختلف تولید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های این واحد صنعتی در زمینه تولید محصولات، خودکفایی، اشتغالزایی و ... قدردانی کرد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام یکی از صنایع مهمی است که تاثیر بسزایی بر اقتصاد این دیار مرزی دارد.

سارا فلاحی با بیان اینکه تلاش پالایشگاه گاز ایلام در زمینه‌های مختلف امید بخش است، گفت: ارتقا بیش از پیش صنایع استان از دغدغه‌های مجمع نمایندگان استان است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

او با بیان اینکه توانایی سطح ارتقاء این پالایشگاه توسط مدیریت آن وجود دارد و نمایندگان می‌بایست کمک کنند تا فاز دوم به اتمام برسد، گفت: پالایشگاه گاز ایلام به لحاظ اقتصادی، پروژه اشتغال آفرین است که باید در زمینه‌های مختلف به آن توجه شود.

فلاحی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان برای پایداری خوراک این پالایشگاه از مناطق بالادستی از طریق مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پیگیری می‌کنند، می گوید: تامین خوراک پایدار از نیاز‌های اساسی این واحد تولیدی و صنعتی است که برای ارتقا سطح کمی و کیفی آن از طریق وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس پالایش گاز پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903067

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت