Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص لغو بازی دوستانه تیم ملی والیبال بانوان ایران با کانادا گفت: ما با والیبال کشور‌های مختلف تفاهم‌نامه داریم و بار‌ها با یکدیگر بازی تدارکاتی انجام دادیم، حتی با آمریکایی‌ها به دفعات بازی‌های دوستانه و رسمی برگزار کردیم، بدون اینکه وارد منازعات سیاسی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که افتاد اصلا مجزا از بحث فوتبال بود و ما برنامه ریزی کرده بودیم تا چند بازی تدارکاتی آن هم با دعوت فدراسین والیبال کانادا داشته باشیم.

بر اساس مذاکرات انجام شده با دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، به درخواست فدراسیون والیبال کانادا، قرار بود تیم ملی والیبال زنان ایران اواخر خرداد یا تیر امسال برای برگزاری ۲ دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل مکزیک و کانادا به ونکور کانادا سفر کند.

مشکلی با فدراسیون والیبال کانادا نداریم

داورزنی یک روز آمریکایی‌ها ما را دعوت کردند و گفتیم اگر به تیم ما احترام می‌گذارید و در شرایط محترمانه کار‌ها را انجام می‌دهید، قطعا می‌آییم که این اتفاق افتاد. الان هم مشکلی با فدراسیون کانادا نداریم و گفتیم در فرصت دیگری به کاندا سفر خواهیم کرد. تیم ملی والیبال مردان ما در این ۷ سال گذشته به دفعات با کانادا، آمریکا و سایر تیم‌ها بازی کرده است، اما متاسفانه جریاناتی که خود را ایرانی و وطن پرست می‌دانند شروع به تخریب می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ایران اردوی تیم ملی والیبال در کانادا را لغو کرد

مسئولان فدراسیون والیبال کشورمان و کادر فنی تیم ملی زنان پس از بررسی برنامه آماده‌سازی تیم ملی زنان برای حضور در رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا و کشور‌های اسلامی، با توجه به انجام سفر به کشور ثالث برای اخذ روادید کانادا و پروسه طولانی اخذ روادید این کشور و همچنین شرایط و حواشی به وجود آمده سیاسی، تصمیم به برگزاری نکردن این اردو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حواشی دنیای فوتبال
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!