Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

موج جدید افزایش قیمت محصولات، اینبار به ساحل محصولات سلولزی و بهداشتی کودکان رسیده و به همین دلیل، افزایش قیمت وحشتناکی را در دسته این محصولات شاهد بوده ایم. این افزایش قیمت برای مصرف کنندگان دو برند مای بیبی و مولفیکس بیشتر از دیگر برندها به چشم می آید، زیرا چیزی حدود 35 تا 40 درصد گران شده اند و شرایط برای سرپرستان خانوار بسیار سخت تر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خانواده هایی که این مارک های معروف را خریداری می کردند و دیگر توان تهیه این برندها را ندارند، پیش خود فکر می کنند که برای خرید پوشک باید به برندهای ضعیف تر رجوع کنند، اما می خواهیم در این مطلب به دو برند مناسب اشاره کنیم تا شاید مشکل شما برای خرید پوشک ارزان اینترنتی حل شود.

اگر پوشک های مای بیبی و مولفیکس می خریدید، حالا هانیز بخرید!

پوشک هانیز جدیدترین برند بازار پوشک در ایران محسوب می شود که توسط شرکت کویر سلولز یزد تولید می شود، اما مواد اولیه آن کاملا خارجی بوده و فوق العاده با کیفیت است. هانیز که در چند ماه گذشته تبلیغات گسترده ای در سطح شهرهای مختلف کشور انجام داده است، احتمالا به زودی ضلع سوم برندهای معتبر پوشک در ایران شناخته خواهد شد و مردم با چند مرحله استفاده از پوشک های بچه هانیز می توانند به عنوان محصولی درجه یک به آن اعتماد کنند.

چرا پوشک هانیز  بخریم؟

حالا سوال اصلی اینجاست که چرا باید به یک برند تازه وارد اعتماد کرد؟ سوالی که کاملا بجا و درست است اما پاسخ بسیار جذابی دارد!

برای پاسخ به این سوال باید از اینجا شروع کنیم که هانیز فقط یک نام تجاری جدید است نه سازمان و فورمولاسیون جدید.

 معنی جمله فوق این است که شما با یک محصول جدید مواجه نیستید، پس نگران آزمون و خطاها نباشید و با خیالی راحت از این محصول استفاده کند، زیرا ریشه هانیز به برندهای بسیار بزرگ بر می گردد؛ هاگیز و پریما!

اگر به نوع طراحی بسته بندی هانیز و اسم این نام تجازی دقت کنید به دو چیز پی خواهید برد؛ شباهت نام هانیز با هاگیز و شباهت طرح روی بسته بندی با پریما.

پوشک های پریما و هاگیز از محبوب ترین پوشک های ترکیه هستند و در ایران هم به فروش می رسند اما قیمت تمام شده ی بسیار بالایی برای خانواده های ایرانی دارند و نمی شود چندان روی آن ها حساب کرد. شرکت مبدا و خط تولید این دو برند در واقع یکی است و اگر بخواهیم نام برند اصلی شرکت مبدا این محصولات را نام ببریم به شاخص ترین مارک پوشک دنیا می رسیم؛ پمپرز!

حالا می توانید با چشم خریدار به هانیز نگاه کنید، زیرا می دانید که از دل یک سیستم کارکشته بیرون آمده و مواد اولیه آن فوق العاده با کیفیت است؛ تنها تفاوت هانیز با پریما در کشور تولید کننده است و از نظر سطح کیفی تقریبا برابر هستند.

قیمت پوشک هانیز "فعلا" از مای بیبی و مولفیکس ارزان تر است

حالا می رسیم به اصل مطلب و اینکه چرا این برند را می توانیم جایگزین مای بیبی و مولفیکس کنیم. هانیز به دلیل اینکه مواد اولیه خود را مدت ها قبل از موج گرانی ها وارد ایران کرده بود، هم اکنون دارای قیمتی مناسب می باشد و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، هانیز در حال حاضر مانند قیمت قبلیِ مای بیبی و مولفیکس قیمت گذاری شده است، اما مشخص نیست که زمان افزاش قیمت این برند کِی از راه برسد.

هم اکنون می توانید پوشک های هانیز را با بالاترین تخفیف از فروشگاه اینترنتی یوزمارت به صورت آنلاین خریداری کند. اگر در استان گیلان باشید می توانید از خدمات ارسال رایگان و پرداخت در محل یوزمارت استفاده کنید و اگر در استان دیگری هستید، قبل از ثبت نام با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. ویژگی های پوشک بچه هانیز

پوشک هانیز دارای تمام ویژگی های یک پوشک درجه یک می باشد و به نوعی می توان مجموع ویژگی های مای بیبی و مولفیکس را یکجا در هانیز مشاهده کرد.

عصاره آلوئه ورا و بابونه برای پوست های حساس و جلوگیری از هرگونه سوختگی و زخم تکنولوژی جریان هوا برای تخلیه گاز ادرار نشانگر رطوبت برای تعویض پوشک در سایز 1 و 2 لایه بیرونی از جنس ابریشم فوق العاده نرم در سایز 1 و 2 سیستم مناسب آناتومیک بدن هسته مرکزی فوق جاذب نوار پهلو کشسان و راحت چسب های مکانبکال قوی دارای انحنای بند ناف در سایز 1 هانیز 2 الی 4 عدد پوشک رایگان هم هدیه می دهد؛ میخ آخر!

به هر حال رقابت و برندسازی هزینه‌بر است، به همین دلیل هانیز برای بازاریابی کاری کرده است کارستان؛ شما با خرید بسته های کوچکِ هر سایز صاحب 2 عدد پد پوشک کامل بچه خواهید شد و این عدد برای بسته های بزرگ اقتصادی 4 عدد خواهد بود.

به عنوان مثال در بسته 12 عددی سایز 4 هانیز، 14 عدد پوشک قرار گرفته و 2 عدد پوشک هدیه خواهید گرفت. این پیشنهاد ویژه برای سایز 4 بزرگ به 4 عدد پوشک کامل بچه می رسد و به جای 34 عدد، صاحب 38 عدد پوشک خواهید شد.

اگر همچنان هانیز برایتان گران است، بیبی کینگ بخرید!

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید پوشک ارزان و مناسب هستند، برند بیبی کینگ پیشنهاد فوق العاده ای محسوب می شود. اگر بخواهیم یک برند دیگر را هم در کنار بیبی کینگ نام ببریم ، آن برند قطعا ببم خواهد بود.

هردوی این مارک ها بسیار مناسب هستند و قطعا مشکل شما را حل خواهند کرد. تفاوت بیبی کینگ با پوشک های دیگر در ساعت ماندگاری پوشک در بدن کودک است که نسبت به برندی مانند مولفیکس حدود دو ساعت کمتر می باشد. بیبی کینگ از سایز 2 دارای کش کمر بوده و مقاومت بالایی در مقابل پس زدگی از خود نشان می دهد.

بیبی کینگ متعلق به شرکت آرمان سلولز یزد می باشد و فروشگاه اینترنتی یوزمارت به عنوان نماینده این برند در گیلان می تواند بالاترین تخفیف ها را به مشتریان عرضه کند. اگر به دنبال خرید بیبی کینگ به صورت کارتنی یا فله ای با قیمت نمایندگی کارخانه هستید با پشتیبانی یوزمارت تماس بگیرید.

چرا خرید پوشک بیبی کینگ به صرفه است؟

خرید پوشک بیبی کینگ از آنجایی به صرفه است که این برند هنوز با افزایش قیمت مواجه نشده و با قیمت قبل فروخته می شود. به همین دلیل است که پوشک بیبی کینگ را در این مطلب پیشنهاد داده ایم.

در واقع هر دو برند هانیز و بیبی کینگ در حال حاضر با قیمت قبلی در بازار موجود هستند و به زودی با قیمت های جدید به بازار عرضه خواهند شد. این در حالیست که مای بیبی و مولفیکس شامل افزایش قیمت شده اند و به سختی می توانید در یک فروشگاه، قیمت قدیمی آن ها را پیدا کنید.

حرف و پیشنهاد پایانی

بهتر است در این زمان باقی مانده تا افزایش قیمت برندهای بیبی کینگ و هانیز برای خرید آن ها اقدام کنید، زیرا موج گرانی پوشک ها بسیار جدی بوده و ممکن است بار دیگر قیمت ها افزایش پیدا کند و به بالای 200 هزار تومان برای بسته های بزرگ اقتصادی برسد، چیزی که هم اکنون رخ نداده اما به لب مرز رسیده است!

تصمیم درست برای خرید پوشک مناسب کمی سخت به نظر می رسد، زیرا شرایط هر کودک با کودک دیگر متفاوت بوده و می تواند تمام معادلات را برهم بزند، به همین دلیل پیشنهادات ما هم به عنوان اطلاعات عمومی و اخبار بازار در نظر بگیرید و خودتان به تجزیه و تحلیل و پرسش بپردازید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پوشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب

آمار نشر در فروردین ماه حاکی از افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در فروردین ماه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته دارد، در حال شمارگان کتاب نیز ۵۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تسنیم، براساس آمار‌های موجود در خانه کتاب و ادبیات ایران، در نخستین ماه از سال جدید، نشر ایران شاهد انتشار ۵ هزار و ۲۱ عنوان کتاب تازه بوده است، که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی بوده‌ایم.

از این میان ۳ هزار و ۶۶۲ عنوان تالیفی و هزار و ۳۵۹ عنوان ترجمه بوده است. ناشران تهرانی ۳ هزار و ۶۳۳ عنوان کتاب منتشر کرده و ناشران شهرستانی هزار و ۳۳۸ عنوان.

در میان کتاب‌های منتشر شده فروردین ماه، ۳ هزار و ۱۰ عنوان چاپ اول و ۲ هزار و ۱۱ عنوان تجدید چاپ بوده است، شمارگان کل کتاب‌های منتشر شده شش میلیون و سیصد و سی هزار و دویست و شصت و چهار نسخه بوده است، اگرچه تعداد عناوین نسبت به بازه زمانی مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است،، اما شمارگان کل کتاب‌ها با ۵۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

میانگین شمارگان هر عنوان نیز هزار و ۲۶۰ نسخه بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش داشته است که نسبت به بازه زمانی مشابه ۵۷ درصد افزایش داشته است.

ارزش ریالی کتاب‌های منتشر شده در فروردین ماه، ۱۱ میلیارد و شصت و دو میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار و نود ریال بوده و میانگین قیمت کتاب نیز به ۱۷۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته میانگین قیمت کتاب ۸۱ هزار تومان بوده است، یعنی افزایش ۱۱۰ درصدی را در قیمت‌ها در آستانه نمایشگاه کتاب تجربه می‌کنیم. میانگین قیمت کتاب نیز از صفحه‌ای ۵۰۰ تومان به صفحه‌ای هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه کتاب در حالی اتفاق افتاده است که قیمت کاغذ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایشی نداشته و تعرفه‌های چاپ نیز اخیراً و برای ماه‌های پیش رو با افزایش همراه بوده است.

در میان رده‌های دیویی نشر کودک و نوجوان با ۹۲۱ عنوان کتاب در صدر قرار دارد و پس از آن ادبیات با ۹۰۹ عنوان و کمک درسی با ۷۳۱ عنوان در رده‌های بعدی قرار دارند، کمترین عناوین منتشره نیز با ۶۰ عنوان به حوزه کلیات اختصاص دارد.

در حوزه کودک و نوجوان از ۹۲۱ عنوان کتاب منتشره ۵۶۸ عنوان تالیفی و ۳۵۳ عنوان ترجمه بوده است، اگر چه فاصله ترجمه و تالیف در این حوزه چندان نگران کننده نیست،، اما وقتی آمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه را در قیاس با تجدید چاپی‌ها بررسی کنیم، خواهیم دید که روند حرکت ناشران به سمت کتاب‌های تجدید چاپ و کاهش تالیفات تازه در این حوزه ادامه دار بوده و وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.

شمار کتاب‌های چاپ اول این حوزه ۴۳۵ عنوان و شمار تجدید چاپی‌ها ۴۸۶ عنوان بوده است. میانگین شمارگان کتاب در حوزه کودک و نوجوان نیز هزار و ۴۵۸ نسخه بوده است. اما قیمت کتاب‌های کودک و نوجوان نیز با افزایش روبرو بوده است، از ۵۲ هزار تومان در فروردین سال گذشته به ۷۶ هزار تومان رسیده است. به عبارت دیگر ۴۴ درصد گران‌تر شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • نفت در مدار رشد؟