Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@02:33:17 GMT

تغییر نام یک رویداد ۱۴ ساله با تغییر متولی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۸۸۵

تغییر نام یک رویداد ۱۴ ساله با تغییر متولی

در پی برگزاری سومین جلسه سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران این رویداد به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام داد.

به گزارش ایران اکونومیست، در پی برگزاری سومین جلسه سیاستگذاری چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این رویداد که در سال‌های اخیر از سوی سازمان بورس برگزار می‌شد به نمایشگاه صنعت مالی تغییر نام داده و با موافقت اعضا در هفته اول مردادماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، وزارت اقتصاد، بیمه مرکزی، نظام بانکی و نمایندگان بازار سرمایه از برگزاری این رویداد مالی حمایت کرده و مقرر شد جلسات شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد مالی کشور با محوریت وزارت اقتصاد و ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به شکل منظم و مستمر برگزار شود.

بر اساس نظر اکثر اعضای شورا، چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی سال جاری و دروازه اصلی ارتباط مستقیم مدیران اقتصادی و فعالان بازارهای مالی با آحاد جامعه هفته اول مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

به همین منظور، کارگروه ویژه ارتقای محتوای این رویداد با حضور نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان نظام بانکی، نمایندگان بازار سرمایه و همچنین نمایندگان وزارت اقتصاد تشکیل می‌شود.

با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها رسالت ملی است و بر این اساس شورای سیاستگذاری چهاردهمین رویداد صنعت مالی؛ برنامه‌های ویژه ای برای حضور پر رنگ این دست از شرکت‌ها در نظر گرفته است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نشست‌های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت مالی، گردهمایی‌های آموزشی، حضور میهمانان بین المللی و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت مالی ایران و جهان از دیگر برنامه‌های چهاردهمین رویداد مالی کشور است.

رویداد پیش رو، با مشارکت سیاستگذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی و سایر ذینفعان و علاقمندان برگزار می‌شود و فرصت تازه‌ای برای بازنگری اقدامات انجام شده، ترسیم چشم‌اندازهای نو و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی فعال در صنعت مالی محسوب می‌شود و مهم‌ترین دروازه ارتباطی بانک، بیمه و بورس با مردم است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: بورس ، اقتصاد ، بازار سهام

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس اقتصاد بازار سهام سیاستگذاری چهاردهمین صنعت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد