Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهنام اشتری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی مقدمات سفر استانی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی از تخصیص اعتبار به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اولویت‌دار زیست محیطی استان همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی خبر داد.

 وی خاطر نشان کرد: خیلی از پروژه های مصوب سفر استانی دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست مربوط به یک شهرستان خاص نبوده بلکه به جهت استفاده از روش های نوین برای تقویت و حفاظت از مناطق ۴ گانه تحت مدیریت در مسیر کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از منابع استان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قرار است در این سفر همچنین با توجه به اهمیت جهانی برخی پروژه ها، با ایجاد تحرک علمی و تحقیقاتی با لحاظ پتانسیل های آلودگی زیست محیطی در جنوب استان تخصیص داده شود.

اشتری گفت: در تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه های عمرانی زیست محیطی آذربایجان شرقی باید، احصاء طرح های  عمرانی و الزام به انجام مطالعات محیط زیستی، گردآوری بانک اطلاعات جامع و کامل از پروژه های زیست محیطی، شفافیت در اجرای پروژه ها و دسترس پذیری نتایج و از بین بردن امکان اجرای پروژه های بدون انجام مطالعات محیط زیستی مد نظر باشد.

به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان شرقی در روزهای آینده میزبان رییس دولت سیزدهم و اعضای کابینه هستند؛ سفری که پیش بینی می شود دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف حیات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم این خطه داشته باشد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سفر استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سفر استانی سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سفر استانی آذربایجان شرقی سفر استانی زیست محیطی محیط زیست پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران