Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رئیسی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: طرح واکنش سریع (طوس) همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت هم زمان با سراسر کشور در جنوب کرمان به اجرا در می‌آید.

او می‌گوید: این اقدام به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیاز‌های ضروری تامین ایمنی راه‌ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم به مرحله اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیسی تمامی هموطنان به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در جاده‌های برون‌شهری تردد می‌کنند، به عنوان همیاران مردمی دولت در حوزه راهداری کشور می‌توانند از طریق سامانه جامع ۱۴۱ نسبت به گزارش موارد نیازمند اقدام سریع در جاده‌ها شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی و رویه راه‌ها با محوریت اقدامات سریع موثر و زودبازده اقدام کنند.

معاون راهداری جنوب کرمان گفت: در فاز اول اجرای طرح شامل لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده‌ها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ‌های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیر منتظره و مخاطره آمیز و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها است.

به گفته رئیسی به رغم حضور مستمر گشت‌های راهداری در محور‌های ارتباطی شاهد مشارکت مردم و رانندگان در این طرح باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل همیاران پلیس جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داده و گفت: این طرح در ۸ نقطه دیگر از استان اجرا می‌شود.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: برابر تدابیر و برنامه‌های ابلاغی، طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۳۳۰ نقطه از کشور عزیزمان اجرایی خواهد شد که از این تعداد ۹ نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

وی افزود: آغاز این طرح از صبح امروز در محله هادی آباد اجرایی شده و به یاری خداوند متعال در هفته‌های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه‌های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی‌آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح هستند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه‌ها در این محلات حاضر بوده و به‌صورت حضور به گفت‌وگو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب‌ترین پزشکان و دندان‌پزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت ۱۹۰۰ در محله هادی‌آباد ادامه خواهد داشت.‌

کد خبر 749862

دیگر خبرها

  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد