Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس تهران در خصوص مصدومیتش گفت: تا یک ماه دیگر شرایطم بهتر خواهد شد و نگرانی بابت حضور در جام جهانی ندارم.

به گزارش ایران اکونومیست، وحید امیری امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایطم بهتر و رو به بهبود است و تا یک ماه دیگر می‌توانم تمرینات سبک را انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانی بابت حضور در جام جهانی ندارم و مصدومیت تا آن زمان کامل برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به لغو دیدار تیم ملی فوتبال با کانادا و اردوهای آماده‌سازی تیم گفت: بهتر است در این زمینه صحبت نکنم چون همه چیز مشخص است.

بازیکن تیم فوتبال پرسولیس تهران در پاسخ به سوالی درباره شرایط این تیم گفت: بهتر است در این باره صحبتی نکنم.

اردو آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران قرار است از امروز (سه‌شنبه) برگزار و تیم برای تمرینات بیشتر راهی کشور قطر میزبان جام جهانی شود. البته این سفر در حالی است که هنوز روادید ملی پوشان صادر نشده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)