Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «مهرداد سراجی» در حاشیه مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: شرایط مجمع به گونه‌ای بود که همه دیدند. چارچوب کلی کار دست پیش رفت اما جزئیاتی رعایت نشد که تذاکرات داده شد.

وی افزود: امیدوارم مجمع خردورزی پیشه کند و اجازه بدهد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به کارش ادامه بدهد. بنظر می‌رسد در خصوص صورت‌های مالی، برنامه و بودجه همت لازم وجود نداشت تا توضیح کامل داده شود و خیلی زود از آن عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از اعضای مجمع تذکراتی در این خصوص دادند. بنظر می‌رسد بنا بر این نیست که موضوعات مالی و بودجه برسی شود.

سراجی تاکید کرد: باید در نظر داشته باشیم که سال مالی در ۳۱ ماه چهارم سال به اتمام می‌رسد و از اول ماه پنج، سال جدید مالی شروع می‌شود. در این راستا نیاز است تا بودجه و برنامه تصویب شود. پیگیری ما این بود تا شفافیت باشد.

وی ادامه داد: اگر مجمع برگزار کنیم که برخی سریعا دنبال عزل یا ابقای اعضای هیات باشند، مشکلی حل نمی‌شود.

سراجی در پاسخ به این سوال که به‌همراه «احمدرضا براتی» خواستار لغو مجمع امروز بودند، توضیح داد: اصلا چنین چیزی نیست و من تقاضایی نداشته‌ام.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود اعضای هیات رئیسه صورت جلسه‌ای پاره و دست‌کاری کرده‌اند، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا مساله فوق اینگونه انعکاس داده شد. وقتی صورت جلسه تهیه می‌شود نیاز به تغییرات دارد. پرینت می‌آید و تغییر داده می‌شود. من و چند نفر دیگر ادیت کردیم و اینکه بگویند مخدوش شده عجیب است! مصوبه هیات رئیسه یعنی همه امضا کردند، شماره شده و سند رسمی است. اسم یکی از اعضای کمیته‌ها اشتباه بوده و باید ادیت می‌شد. اینکه بخواهیم موضوعات اساسی فدراسیون فوتبال را فراموش کرده و به این مسائل بپردازیم، عجیب است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه بعد از پرونده ویلموتس اعضای هیات رئیسه، صورت‌های مالی را امضا نکرده‌اند، گفت: ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه سابق هستند و یکی در مجمع حضور دارد و از آنان سوال شود چرا صورت‌های مالی زمان خودشان را امضا نکرده‌اند. آقایان بهاروند و طالقانی توضیح داده‌اند چرا صورت‌های مالی دوره خود را امضا نمی کنند؟ سازمان لیگ هم بماند که کسی اصلا از آن خبر ندارد. این‌ها انحراف است.

دی در مورد جلسه برخی در یک هتل برای عزل اعضای هیات رئیسه، گفت: من هم این مساله را شنیده‌ام و امیدوارم هر فردی به تکلیف خودش عمل کند. اگر بنابر توطئه باشد تا افراد را به مسیری هدایت کند که به ضرر فوتبال باشد، باید توبه کنند.

وی در خصوص مشخص نبوده نحوه هزینه پول‌های فدراسیون، عنوان کرد: بخشی مربوط به دوره حال حاضر است که مسئولیتش با ماست. رسیدگی می‌کنیم و گزارش ارائه خواهد شد. شفافیت هم دوره قانونی دارد. گزارش غیررسمی ارائه شده این است که گزارشات مالی دوره‌های قبل مردود بوده است.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی فدراسیون فوتبال ایران هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه