Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندهی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند گفت: جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) نزاجا خراسان جنوبی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کریمی صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) با حضور فرماندهان مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای و مالک اشتر با تجلیل از نفرات برتر در نمازخانه این مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمام کارکنان پایور و وظیفه گفت: اجرای طرح‌های لبیک که توسط فرماندهی نیروی زمینی مطرح شده، باعث آمادگی و رشد و توانمندی در بین کارکنان شده است.

بزرگترین رزمایش کمک مومنانه کشور در زنجان با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" برگزار شد/ توزیع 110000 بسته‌ معیشتی بین نیازمندان"لبیک یا خامنه‌ای" به سبک جوانان مسجد طفلان مسلم تبریز+ تصاویرکرمان| رزمایش لبیک یا خامنه‌ای ارتش در مقابله با کرونا به روایت تصویر

وی افزود: امیدواریم با کار و تلاش جهادی و برنامه‌های مدون به ویژه طرح‌های هدفدار لبیک بتوانیم در انجام ماموریت اصلی که ارتقا و آمادگی و رفع مشکلات کارکنان است گام‌های اساسی و محکم‌تری برداریم.

در پایان این جشنواره به 95 نفر از کارکنان برتر مرکز لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

انتهای پیام/ 254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبیک یا امام خامنه ای طرح های لبیک مرکز آموزش برگزار شد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند