Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@11:33:56 GMT

خرید آنلاین مانتو از پاساژ های تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۳۸۴

خرید آنلاین مانتو از پاساژ های تهران

این مشکل یکی از دغدغه هایی است که امروزه افراد با آن سروکار دارند. اما خوشبختانه سایت مشتری پسند این بستر را برای شما فراهم آورد تا بتوانید تمامی از تمامی پاساژ های تهران به صورت آنلاین و به صورت مستقیم از خوده فروشنده خرید کنید.

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا پاساژ های تهران و مراکز خریدی که شاید شما تا به حال اسم آنان را نشنیده باشید را معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاساژ های معرفی شده شما می توانید محصولات را از پاساژ هایی همچون پاساژ ارگ، پاساژ کوروش، پاساژ تیراژه، پاساژ پالادیوم، پاساژ سون سنتر، پاساژ میلاد نور، پاساژ سنتی ستارخان، پاساژ گلدیس، پاساژ تهرانی و... خریداری نمایید. از آنجایی که خرید آنلاین شاید برای برخی از افراد قابل اطمینان نباشد، آنها نیز می توانند با مشاهده محصولات هر محصولی را که پسندیده اند به صورت حضوری به آن پاساژ مراجعه کنند و به صورت حضوری خرید شان را انجام دهند.

تعداد مراکز خرید و پاساژ ها در تهران بسیار زیاد می باشد و از آنجایی که این مراکز خرید در نقاط مختلفی از شهر تهران واقع شده اند. در نتیجه افراد نمی توانند به تمامی آنها دسترسی داشته باشند و در چند روز به آنجا سر بزنند. به همین خاطر راحت ترین کار برای دسترسی به پاساژ هایی که در محل های مختلفی از شهر تهران واقع شده اند کار چندان راحتی نمی باشد. معمولا افراد ترجیح می دهند تا به پاساژ هایی بروند که نزدیک خودشان است.

خرید لباس از پاساژ کوروش

یکی از محبوب ترین مراکز خرید در تهران، مرکز خرید کوروش است. این مرکز خرید تنها ۸ سال است که افتتاح شده و توانسته در این مدت زمان محبوبیت زیادی را کسب نماید. کوروش مال واقع در بزرگراه ستاری خیابان پیامبر جنوبی می باشد. این پاساژ دارای ۱۸ طبقه است که ۹ طبقه آن برای راحتی بازدید کنندگان و خریداران به پارکینگ طبقاتی اختصاص یافته است. ۹ طبقه دیگر آن نیز به واحد های اداری و تجاری اختصاص یافته است. شما می توانید بدون داشتن دغدغه جای پارک به این پاساژ بزرگ و منحصر به فرد بروید و اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

طبقات پاساژ کوروش به سینما، شهربازی، هایپر استار، فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها اختصاص یافته است. شما برای تفریح، خرید، غذا خوردن و حتی بازدید می توانید به این پاساژ بروید. محصولات متنوعی در فروشگاه های پاساژ کوروش ارائه می شود مانند عینک، ساعت، مانتو، لباس های مردانه و زنانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل و... .

خرید شومیز از پاساژ تیراژه

یکی دیگر از پاساژ های واقع در تهران که از محبوبیت زیادی برخوردار است، پاساژ تیراژه می باشد. این پاساژ بزرگ واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی است. البته پاساژ تیراژه دارای شعبه دوم نیز می باشد. شعبه دیگر این پاساژ در اتوبان امام علی واقع شده است. شما می توانید با وسایل نقلیه عمومی و ماشین شخصی به این پاساژ محبوب بروید. پاساژ تیراژه نیز برای راحتی و رفاه خریداران و بازدیدکنندگان خود، پارکینگ اختصاصی برای شما در نظر گرفته است.

محصولات متنوعی در این پاساژ ارائه می شود مانند پوشاک زنانه و مردانه، عینک، ساعت، سیسمونی، لباس بچه گانه، اسباب بازی فروشی، شال و روسری، کیف و کفش و... که شما می توانید با قیمتی مناسب و کیفیت بالایی آنها را تهیه نمایید.

خرید مانتو از پاساژ پالادیوم

یکی دیگر از محبوب ترین پاساژ های تهران، مرکز خرید پالادیوم می باشد. این مرکز خرید واقع در محله زعفرانیه تهران است و محصولات متنوع و منحصر به فردی را برای خانم ها و آقایان ارائه می دهد. این پاساژ از آنجایی که محصولاتش از برند های خارجی و ایرانی می باشد، قیمت بالاتری نسبت به سایر مراکز خرید داراست. خرید از پاساژ پالادیوم تهران آن هم به صورت آنلاین برای خریداران و بازدید کنندگان فراهم گردیده است. شما می توانید به راحتی از طریق سایت مشتری پسند با فروشندگان این پاساژ در ارتباط باشید و محصولات مد نظرتان را مشاهده و خرید نمایید.

از آنجایی که پاساژ پالادیوم در شمال تهران واقع شده است، کمتر کسی از غرب و جنوب به این پاساژ مجلل می تواند سر بزند. به همین خاطر ممکن است اکثر افراد لذت خرید از این پاساژ را از دست بدهند. البته افرادی که به دنبال اجناسی با برند های خارجی هستند، می توانند محصولات منحصر به فردی را در این پاساژ مشاهده و خرید نمایند. محصولات ارائه شده در این پاساژ شامل انواع طلا و جواهرات، لباس، شال و روسری، مانتو، لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و... می باشد.

کد خبر 680212 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی مجله راهنمای خرید تهران خرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی تهران خرید پاساژ های تهران پاساژ پالادیوم شما می توانید پاساژ تیراژه پاساژ کوروش مراکز خرید مرکز خرید پاساژ ها واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران برخی حواشی درباره قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودرو‌های برقی تأمین کنند و قرارداد‌های خرید خودرو‌های برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودرو‌های برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد