Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مسئله اصلی این است که چرا طالقانی و بهاروند صورت‌های مالی مربوط به زمان خودشان را امضا نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد سراجی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در بین خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال چارچوب کلی کار درست پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اشکالات و جزئیاتی رعایت نشد که تذکرات لازم داده شد. در هر حال حاضر  امیدواریم مجمع عقلانیت و خردورزی را پیشه کند و اجازه دهد هیئت رئیسه به کار خود ادامه دهد.

وی در مورد اینکه چه اشکالاتی در مجمع بوده است، گفت: مثلاً در مورد صورت‌های مالی برنامه و بودجه به نظر می‌آمد همت لازم برای گفتن نکات دقیق وجود نداشت و خیلی سریع از دستورجلسه عبور کردیم. برخی از اعضای مجمع تذکراتی دادند، ولی به نظر می‌رسید بنا نیست که موضوعات مربوطه به صورت‌های مالی و بودجه گفته شود. از 31 تیر ماه سال مالی به پایان می‌رسد، بنابراین ما نیاز داریم برنامه بودجه سال آینده تصویب شود و در چارچوب آن هزینه‌ها انجام شود. تمام تلاش و پیگیری ما این بود که شفافیت مالی ایجاد شود. اگر مجمعی برگزار کنیم که خیلی سریع به دستور عزل یا ابقای چند نفر از اعضای هیئت رئیسه برسیم خیلی کمکی به فوتبال نمی‌کند، اما اگر صورت‌های مالی و گزارش‌ها به صورت دقیق رعایت نشود عملاً می‌توانیم بگوییم مجمع ایراداتی داشته است.

عضو هیئت رئیسه در واکنش به این پرسش که او و براتی در چند روز گذشته با حضور در فدراسیون نمی‌خواستند مجمع برگزار شود، خاطر نشان کرد: فقط براتی و من نبودیم، این به صورت تقاضا از سمت ما دو نفر نبود. من چنین درخواستی نداشتم و براتی هم چنین حرفی به من نزده است.

سراجی درباره اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای مجمع صورت جلسه را پاره کرده است، تصریح کرد: بله! نمی‌دانم چطور شد که این خبر اینطور انعکاس پیدا کرد. وقتی صورتجلسه هیئت رئیسه تهیه می‌شود، «اِدیت» می‌شود. خود من بخشی را اصلاح می‌کنم و برخی اعضای دیگر هم این کار را می‌کنند. به هر حال این صورتجلسه نیاز به ادیت داشته و قانونی هم بوده است. مصوبه هیئت رئیسه یعنی همه اعضا آن را امضا کرده باشند و شمارش شده باشد. اینکه صورتجلسه در حال اصلاح است و می‌گویند بخوانید و ببینید، چه ایرادی دارد. وقتی اسم یک نفر اشتباه بوده است، نباید آن را درست کنیم؟ ما اصل موضوع فدراسیون و حسابرسی از سازمان لیگ، جام جهانی و نحوه بلیت‌فروشی را توجه نکنید و بگویید چرا صورتجلسه پاره شده است. به نظرم شما را به سمتی هدایت می‌کنند که فکر نمی‌کنم به فوتبال ما کمک کند.

وی راجع به اینکه در سه سال اخیر صورت‌های مالی امضا نشده است، تصریح کرد: براتی در این مورد توضیح داد. دو نفر از اعضای هیئت رئیسه سابق الان در دسترس بوده و الان عضو مجمع هستند. خُب این افراد صورت‌‌های مالی خودشان را امضا کنند. اینها عملکرد خودشان است. بعد همین افراد منتقد هیئت رئیسه کنونی هستند. این سؤالات باید پاسخ داده شود. آقای بهاروند و طالقانی پاسخ بدهند که چرا صورت‌های مالی خودشان را امضا نمی‌کنند، آنهم صورت‌های مالی دوره هیئت رئیسه فدراسیون؛ حالا سازمان لیگ بماند که کسی خبر ندارد آنجا چه خبر است. به نظرم مسئله اصلی ما اینهاست؛ حالا اینکه یک صورتجلسه ادیت شده مسئله اصلی ما شود انحرافی است که باید با آن مقابله کنیم.

«شنیده می‌شود عده‌ای روز گذشته علیه شما جلسه داشته‌اند؟»، عضو هیئت رئیسه در واکنش به طرح این موضوع گفت: من هم این موضوع را شنیدم. امیدوارم هر کسی به تکلیف خود عمل کند و اگر به حجتی رسیده است بر همان مبنا تصمیم بگیرد، ولی اگر بنا بر توطئه و هدایت افراد به مسیری باشد که به ضرر فوتبال است، باید همه عبرت بگیریم و توبه کنیم.

سراجی در پاسخ به این پرسش که تکلیف صورت‌های مالی که شفاف نیست چه خواهد بود، یادآور شد: آن بخشی که مربوط به دوره هیئت رئیسه الان است مسئولیتش با ماست و رسیدگی خواهیم کرد و گزارشش را ارائه می‌کنیم. شفافیت هم یک مسیر قانونی دارد.  صورت‌های مالی سنوات قبل مردود بوده است. حسابرس گزارش غیررسمی ارائه کرده که منوط به امضای هیئت رئیسه است.

پوشش زنده مجمع فدراسیون فوتبال| عزل قطعی عزیزی خادم با تاییدیه فیفا/ جنجال بر سر آماده نشدن صورت‌های مالی/ رأی‌گیری برای عزل چهار عضو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مهرداد سراجی فدراسیون فوتبال ایران مهرداد سراجی خودشان را امضا صورت های مالی هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد