Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:42:13 GMT

۳۲ سارق در استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۴۳۷

۳۲ سارق در استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۳۲ سارق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان 32 سارق در استان شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری، طرح ضربتی شناسایی و دستگیری سارقان به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد.

سارقان پیرزن 81 ساله در کمتر از دو ساعت در"لارستان"دستگیرشدندزورگیری از صنوف / سارق زورگیر دستگیر شدباند 3نفره سارقان منزل در باغستان کرج بازداشت شدند

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مأموران کلانتری با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و گشت‌زنی‌های هدفمند ضمن کشف 10 فقره سرقت منزل و موبایل قاپی، 32 سارق، یک مالخر اموال سرقتی و یک قاپ زن شناسایی و دستگیر کردند. 

جعفری بیان کرد: متهمان دستگیر شده در باز جویی‌های فنی صورت گرفته به جرایم ارتکابی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شناسایی و دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور