Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جلسه هماهنگی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی ورزش های همگانی با حضور قاسم نژاد معاون اداره کل تربیت بدنی، غفاری دبیر کل پنجمین المپیاد ورزش های همگانی و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد، روزبهانی رییس اداره ورزش های همگانی و نمایندگان انجمن های رشته های وزرشی حاضر در این المپیاد در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی غفاری مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد و دبیرکل پنجمین المپیاد ورزش های همگانی با ابراز خوشحالی از میزبانی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری این المپیاد افزود: شرایط کرونا و تعطیلی دو ساله دانشگاه ها موجب شد برگزاری المپیاد ورزش های همگانی با دشواری هایی مواجه باشد.

وی اظهار داشت:‌ برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد از پتانسیل انجمن های ورزشی کمک خواهیم گرفت تا برای دانشجویان خاطره بسیار خوبی باقی بماند. بیش از ۲ هزار دانشجو در المپیاد ورزش‌های همگانی حضور خواهند داشت.

رضا قاسم نژاد نیز گفت: ملاک انتخاب رشته های ورزشی در این المپیاد، فعالیت رشته های ورزشی در دانشگاه ها و نیز پتانسیل این رشته ها برای برگزاری مسابقات همگانی است.

معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم ادامه داد: دانشجویانی که در پانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی شرکت داشته اند، مجاز به حضور در این المپیاد همگانی نیستند تا دانشجویان جدید، امکان شرکت در این رویداد فرهنگی ورزشی را داشته باشند.

وی بیان کرد: در دانشگاه شهرکرد زیرساخت های خوبی برای برگزاری این المپیاد وجود دارد و ضرورت دارد مدیران و مسئولان برگزاری پنجمین المپیاد ورزش های همگانی تلاش کنند تا با استفاده از تجربیات مدیران اجرایی المپیادهای قبلی، فضای مفرح و خوبی را برای دانشجویان شرکت کننده فراهم کنند.

شهناز روزبهانی رییس اداره توسعه ورزش های همگانی، هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و نیز گسترش روابط اجتماعی دانشجویان اعلام کرد و گفت: توجه به حضور دانشجویانی که ممکن است اولین تجربه شرکت در مسابقات ورزش های همگانی را داشته  باشند و نحوه مواجهه با این دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این المپیاد دانشجویی ورزش های همگانی بیش از ۲هزار دانشجو از سراسر کشور حضور خواهند داشت و در رشته های شطرنج، دارت، فریزبی، شنا، واترپلو و هندپلو، دوچرخه سواری، هفت سنگ، آمادگی جسمانی و طناب زنی به رقابت خواهند پرداخت. این المپیاد از ۲۸ مرداد تا ۳۱ مرداد برای دختران و از چهارم تا هفتم شهریور نیز برای پسران در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ورزش همگانی دانشجو شهرکرد المپیاد دانشجویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی دانشجو شهرکرد ورزش همگانی دانشجو شهرکرد المپیاد دانشجویی المپیاد ورزش های همگانی پنجمین المپیاد دانشگاه شهرکرد برای برگزاری تربیت بدنی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد