Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@12:01:59 GMT

سرقت 30 میلیاردی از 67 خانه مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۶۵۹

سرقت 30 میلیاردی از 67 خانه مسکونی

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری 2سارق که 30 میلیارد ریال اموال مسروقه را از 67 منزل در شهرستان "نطنز" سرقت کرده بودند، خبر داد.

 به گزارش ایران آنلاین ،سردار " محمدرضا هاشمی فر" بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در نطنز، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند و همچنین جمع آوری مستندات و ادله لازم، رد پای 2 سارق غیر بومی را در این سرقت ها به دست آورده و جستجو برای دستگیری آنها را آغاز کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شدند.

سردار هاشمی فر ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هر جرمی بودند اما در ادامه پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده به 67فقره سرقت منزل معترف که ارزش اموال به سرقت رفته توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 30 میلیارد ریال ارزیابی شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، اظهار داشت: جای نگهداری طلاجات زیاد، ارز و وجوه نقد بالا در منزل نیست و بایستی موضوع استفاده از صندوق امانات بانک ها برای نگهداری اشیای با ارزش در بین مردم فرهنگسازی شود.
سردار هاشمی فر با اشاره به اهمیت کم مردم به افزایش ضریب ایمنی منازل خود، اظهار داشت: مردم به همان اندازه که نسبت به جمع آوری و نگهداری طلاجات، سکه و ارز اهتمام دارند به همان اندازه نیز بایستی برای افزایش ضریب ایمنی منازل خود نظیر نصب دزدگیر، دوربین مداربسته، نصب نرده بر روی درها و پنجره ها، استفاده از درهای آکاردئونی در منازل آپارتمانی، استفاده از درهای ضد سرقت و قفل های رمزدار اهمیت داده و هنگام ترک منازل نیز از بسته بودن همه راه های نفوذ به منزل خود مطمئن باشند تا با این گونه اقدامات زمینه های ارتکاب از سارقان گرفته شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت