Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:49:41 GMT

هدست AR/MR چه زمانی عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۶۷۶

هدست AR/MR چه زمانی عرضه می‌شود؟

تحلیل‌گر و افشاگر با سابقه محصولات اپل در توئیتی اعلام کرده است که ممکن است تولید انبوه هدست AR/MR اپل مدتی طول بکشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مینگ چی کو در توئیتی اعلام کرده است که ممکن است تولید انبوه هدست AR/MR اپل مدتی طول بکشد؛ بنابراین به احتمال بسیار زیاد هدست AR/MR با سیستم عامل realityOS در رویداد WWDC امسال عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقبای اپل در سراسر دنیا منتظر مشخص شدن ویژگی‌های سخت‌افزاری و طراحی سیستم عامل هدست AR/MR اپل هستند.

مینگ چی کو در توئیت دیگری اعلام کرده است که اگر اپل هدست AR/MR و سیستم‌عامل آن را در رویداد WWDC معرفی کند رقبا بلافاصله پروژه‌های مشابه را آغاز می‌کنند و از ایده‌های عالی این شرکت استفاده خواهند کرد همچنین قبل از عرضه محصولات اپل در سال ۲۰۲۳ محصولات خود را در دسترس افراد قرار خواهند داد.

کد خبر 578881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی تکنولوژی هوشمند اپل گجت های جدید گجت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هدست AR MR

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی در بازگویی‌گویی حس ناامیدی خود پس از مرگ نیلیا و دختر 13 ماهه‌اش نائومی به دنبال آن بوده به مصرف مشروبات الکلی روی آورد و خودکشی کند.
بایدن در این خصوص گفت: «من فقط درباره‌اش فکر کردم. برای خودکشی نیازی نیست که دیوانه باشید. فکر میکردم به پل یادبود دیلاور بروم از آن‌جا به پایین بپرم».



بایدن در سال ۱۹۷۲، اندکی پس از اولین موفقیت خود در راه یافتن به سنا، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در تصادف رانندگی از دست داد. او در اتاق بیمارستان و در کنار دو پسر خردسالش هانتر و بو که از این تصادف جان سالم به دربرده بودند، برای ورود به سنا سوگند خورد. پسرش بو، در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان مغز در ۴۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 847470 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش