Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید کمال هادیان فر روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ با اشاره به تمهیدات فراهم شده برای مراسم ارتحال امام راحل افزود: در مجموعه حرم مطهر، طرح عملیاتی آماده شده و به زودی اطلاع رسانی می‌شود همچنین جانمایی خودروهای سواری سبک و سنگین در پارکینگ‌ها مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تردد قابل توجه اتوبوس کاروان عزاداران گفت: همه اتوبوس‌هایی که از شمال می‌آیند باید از مسیر هراز و فیروزکوه تردد کنند و تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس ممنوع است.

هادیان فر ادامه داد: همچنین اعلام کردیم اتوبوس هایی که به صورت کاروانی حرکت می کنند با اسکورت (محافظت) پلیس همراه باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

به گفته وی، همه سازمان‌ها نیز برای اعزام زائران باید از اتوبوس‌های بین شهری استفاده کنند و از تردد اتوبوس سازمان‌هایی که سیستم پایش نداشته‌ باشد، جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی خود نیز گفت: ما به طور همزمان نشست‌هایی در همه استان‌ها داریم و همکاران ما در استان‌ها پاسخگوی مردم هستند که البته بیشترین موضوعات مردم درباره گواهینامه، شماره گذاری و تصادفات است.

هادیان فر با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۸ میلیون خدمت توسط پلیس راهور به مردم ارائه شد گفت: مردم در حوزه اقتصادی مشکل دارند و تلاش کردیم تا جایی که قانون به ما اجازه دهد با مردم در زمینه جرایم مراعات داشته باشیم.

هادیانفر درباره جرایم مردم نیز گفت: مردم هر میزان مبلغ جریمه دارند می توانند به صورت تدریجی پرداخت کنند و خودروهای بیش از سه میلیون جریمه سریعتر برای پرداخت تدریجی اقدام کنند.

به گفته وی، همه کسانی که وسایل نقلیه آنها در پارکینگ توقیف است و شامل ۲۹۳ هزار دستگاه موتور و ۱۰۹ هزار خودرو می شود، می توانند از طریق اقساط، جرایم خود را پرداخت کنند و حتی کسانی که مشمول توقیفات رسوبی نمی‌شوند نیز می‌توانند با اخذ تعهد، جریمه را به صورت قسطی با هر میزان مبلغ پرداخت کنند. 

هادیانفر درباره عدم شماره‌گذاری خودرو نیز گفت: در حال حاضر در انبار ایران خودرو ۷۰ هزار و در انبار سایپا ۶۰ هزار پلاک انباشت داریم. خودرویی که محصول ۱۴۰۰ است شماره شاسی آنها با گروه M شماره شده و باید به سال  ۱۴۰۰ پلاک شود.

به گفته وی، شماره شاسی خودروها در حال حاضر گروه N است و نمی توان خودرویی که یک سال در پارکینگ بوده را به سال ۱۴۰۱ شماره کنیم که خودروسازان باید مبلغی را کسر کنند و خودرو را به سال ۱۴۰۰ به مردم تحویل دهد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پلیس راهور ناجا شهر تهران پلیس تهران بزرگ اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف میان شش دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.
 

 سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، قبل از خیابان مخبری، یک تصادف میان یک دستگاه سواری تیبا، با پنج خودروی دیگر شامل یک دستگاه پراید، سواری پژو، سواری ساینا، سواری جک و پژو ۲۰۶ رخ داد.

وی با بیان اینکه در مجموع و در جریان این تصادف شش دستگاه خودرو خسارت دیدند، گفت: بلافاصله تیم منطقه پنج پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و به ایمن‌سازی محیط پرداختند.

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور در بررسی محل حادثه متوجه شدند که این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، گفت:‌ماموران پلیس راهور نسبت به مدیریت ترافیک در این محدوده اقدام کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی از سرعت مجاز، تخطی نکنند و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود حفظ کنند تا در صورت ترمز‌های ناگهانی شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد