Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نخستین جشنواره رسم جوانمردی گفت : تمامی ورزشکاران و قهرمانان ما جوانمرد هستند و منش پهلوانی دارند و به عنوان الگو و اسوه در جامعه مدنظر قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که با معرفی برترین های فرهنگ ورزش در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، فرمانده سپاه قدس گیلان ،نمایندگان مجلس ورزشکاران ،قهرمانان ،پیشکسوتان ، روسا و ارکان هیات های ورزشی در سالن نامجوی رشت برگزار شد ،اظهار داشت :  انسانها در طول حیاتشان فعالیت های کوچک و بزرگ مختلفی را انجام می دهند اما تمامی این اقدامات و فعالیت ها زمانی ماندگار است که برگرفته از آموزه های اخلاقی باشد و همچنین در کشور عزیزمان علاوه بر اخلاق مداری برگرفته از آموزه های اسلامی نیز باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  مطمئن  هستیم که تمامی ورزشکاران و قهرمانان ما جوانمرد هستند و منش پهلوانی دارند و  به عنوان الگو و اسوه

در جامعه مد نظر قرار می گیرند.

آرمان اضافه کرد : برای پاسداشت اخلاق در جامعه ورزش باید الگوسازی کنیم و قهرمانان ما باید الگوی اخلاقی و رفتاری خوبی برای نوجوانان و جوانان باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از  تمامی فعالان حوزه ورزش گفت :  یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان گیلان را نیز گرامی می داریم و انشاالله در آینده مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار با همکاری استانداری گیلان ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و نهادهای متولی برگزار خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک صعود غرور آفرین تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و چوکای تالش به لیگ های بالاتر عنوان کرد :  این آرزوی تمامی هواداران و مردم استان بود که در لیگ برتر نماینده ای از باشگاه‌های فوتبال استان داشته باشیم و امیدواریم که سایر تیم های گیلان نیز بتوانند با تلاش موثر به موفقیت دست یابند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد : استان گیلان دارای پتانسیل بسیاری در زمینه ورزش قهرمانی است و اداره کل ورزش و جوانان گیلان آنچه که در توان دارد برای رفع موانع حوزه ورزش در تمامی رشته ها و حمایت از هیات های  ورزشی به کار خواهد گرفت .

وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی، انسجام و همفکری در استان ، ورزش گیلان به جایگاه واقعی خود برسد .

لازم بذکر است در  این جشنواره از پیشکسوتان و قهرمانان رشته های مختلف  ورزشی ،  مجید جهانپور ،مهری فلاحی ، سید جلال حسینی ،علیرضا جهانبخش ، محمد رهبری ،بهمن صالح نیا،فردین معصومی ،نظام دودل ،مهدی اکبری پور بر اساس شاخصهای اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و داوریهای انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و  همچنین خانواده شهیدان ورزشکار محمود قلی پور ،امیر رضا علیزاده و حسن‌ عضدی تجلیل شد‌.

همچنین در این مراسم از سوی جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زحمات سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان در ایام همه گیری ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

یادآور میشود  از سوی مهر علی باران چشمه رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی و دبیر ستاد فرهنگ پهلوانی شال مروج پهلوانی به سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان اهدا شد.

 

انتهای پیام

 

خبرنگار: طاهره ریحانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان جهانبخش آرمان جشنواره رسم جوانمردی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان قهرمانان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است