Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در گفتگو با شبکه خبر ضمن عذرخواهی از مردم بابت تأخیر در اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، گفت: این تأخیر به علت لزوم صیانت از حق مصرف‌کنندگان و افزایش دقت در صحه‌گذاری ثبت‌نام کنندگان از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اتفاق افتاد و در تلاش هستیم تا ظرف ۲۴ ساعت آینده، نتایج را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بازارنیوز، حسین زاده قشمی افزود: استعلام از سرویس‌های نیروی انتظامی برای چک کردن اطلاعات افراد به‌منظور شناسایی دلالان و ثبت‌نام غیرواقعی، احراز هویت ثبت‌نام‌شدگان برای بررسی مالکیت شماره تلفن‌های اعلام‌شده و مطابقت آن با نام افراد و همچنین استعلام از ثبت احوال برای ۲۹۷ هزار ثبت نامی که در طرح جوانی جمعیت صورت گرفته است، باعث تأخیر در اعلام نتایج شده است.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت تصریح کرد: در این دوره در مجموع ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع، شامل فروش فوری، فوق‌العاده و طرح جوانی جمعیت با بازه زمانی کمتر از یک سال، تحویل مردم شریف ایران خواهد شد.

وی اعلام کرد: در تلاش هستیم در ۲۴ ساعت آینده نتایج را اعلام کنیم، اما با توجه به حجم واگذاری‌ها و استعلاماتی که باید پیگیری شود، نمی‌توانیم ساعت مشخصی را مشخص کنیم.


/برنا

برچسب ها: نتایج قرعه‌کشی ، فروش یکپارچه ، سامانه یکپارچه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RXn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نتایج قرعه کشی فروش یکپارچه سامانه یکپارچه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089759

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد