Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ضمن ابراز رضایت از شرایط آماده‌سازی این تیم پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: در این دوره از رقابت‌ها به دنبال صعود از گروه هستیم تا با پیروزی مقابل کره یا تایلند، تحولی بزرگ در والیبال بانوان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای هفتمین تجربه حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا (۱۶ تا ۲۳ خردادماه) بامداد پنج‌شنبه دوازدهم خرداد راهی تایلند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر با اشاره به روند آماده‌سازی تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خوشبختانه حدود هفت ماه در اردو حضور داشتیم. از این جهت می‌گویم خوشبختانه که شرایطی محیا شد که بتوانیم استعدادهای خوب، حتی کم‌تجربه و بازیکنانی که فیزیک خوبی دارند را در اردوها شناسایی کرده، تمرین داده و باعث پرورش استعدادهایشان شویم. خوشحالم که درنهایت توانستیم به ترکیب خوبی برای تیم ملی نوجوانان برسیم.

وی درخصوص حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: سخت‌ترین رقبایمان در مسابقات قهرمانی آسیا، تایلند و کره‌ هستند. البته استرالیا هم حریف آسانی برای ایران نیست اما تمام تلاش تیم این است که دست کم بتوانیم به‌عنوان تیم دوم از گروه‌مان صعود کنیم و برای رسیدن به این هدف حتما باید مقابل کره یا تایلند به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توانیم تحولی بزرگ در والیبال بانوان ایجاد کنیم.

شعبانیان با تاکید بر انگیزه فوق‌العاده بالای شاگردانش افزود: سعی کردم سال‌ها تجربیاتم را با دانش روز والیبال تلفیق کرده و به بازیکنان منتقل کنم. به لحاظ روحی، عاطفی و ارائه تمرینات بدنسازی مجموعه‌ای بودیم که شرایط خوبی ایجاد کردیم. ضمن این‌که حمایت‌ 100درصدی فدراسیون والیبال و انجام بازی تدارکاتی با ایتالیا به ما کمک کرد تا با شرایط خوبی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای تطابق بازیکنان با شرایط آب‌و‌هوایی تایلند گفت: برای این‌که بازیکنان بتوانند خود را با شرایط آب‌وهوایی کشور میزبان وفق دهند، به جای این که دو روز زودتر راهی مسابقات شویم، 4 روز زودتر در کشور تایلند مستقر خواهیم شد. از این منظر شاید بهتر بود مسابقات به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شد ولی تصمیم گرفتیم زودتر راهی محل برگزاری مسابقات شویم تا بدن بازیکنان را با شرایط آب‌وهوایی تطبیق دهیم.

شعبانیان درباره وجود چند بازیکن مصدوم در ترکیب تیم ادامه افزود: دو، سه بازیکن دچار آسیب‌دیدگی هستند اما پزشک فیزیوتراپ تیم تاکید داشت که می‌تواند بازیکنان مصدوم را به این مسابقات برساند. البته مصدومیت بازیکنان تا حدودی نگرانم کرده چون نتوانستند در دو، سه جلسه تمرینی شرکت کنند. با این حال امیدوارم در زمان باقی‌مانده، بازیکنان برای حضور در مسابقات به آمادگی لازم برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان به حضور مهره‌های توانمند در کادرفنی‌اش هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال کادرفنی بسیار خوبی گرد هم جمع شده‌ایم. از موهبه نجفی‌زاده سرپرست تیم بسیار متشکرم که کمک بسیار زیادی داشت و شرایط خوبی مهیا کرد و به‌عنوان یک سرپرست وظایف خود را بهترین شکل ممکن انجام داد.

وی ادامه داد: اعظم عیدی و صفورا گل‌افشان به‌عنوان کمک مربی در کنار من هستند. عیدی از مربیان باتجربه است و گل‌افشان نیز به‌عنوان بازیکن سابق ملی، مربی بسیار خوبی است. شاه‌مرادزاده نیز در بحث آنالیز کمک‌های زیادی به تیم دارد. زهرا محمدی ماسور، شبنم ملکی مربی بدنساز و اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ تیم هستند. ضمن این که زهرا یلقی نیز یکی از مربیان جوان استان گلستان است که توانستیم او را وارد مبحث آنالیز کنیم. او در جام باشگاه‌های آسیا عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم یکی از آنالیزورهای خوب و آینده‌دار برای والیبال ایران باشد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میترا شعبانیان تیم ملی والیبال نوجوانان مسابقات قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد