Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم بهره‌برداری ۶۹۷ پروژه مخابراتی با اعتبار ۲ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال در استان خراسان‌جنوبی با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

توسعه شبکه فیبرنوری خانگی (FTTH )، توسعه شبکه انتقال، نصب، راه‌اندازی و توسعه پورت پر سرعت، نصب، راه‌اندازی و توسعه سوئیچ /کافو نوری، توسعه شبکه فیبر نوری، تأمین تجهیزات کامل BTS تلفن همراه پرتابل و کامیونت برای مدیریت بحران و نیز نصب و راه‌اندازی و ارتقای تکنولوژی سایت تلفن همراه از جمله پروژه‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد زیرساخت اینترنت پرسرعت خانگی بر بستر فیبر نوری در شهرهای بیرجند، قاین و فردوس، بسترسازی سرویس VDSL در ۷ شهر استان، افزایش ۵ برابری ظرفیت دیتای استان که با وجود افزایش ۹ برابری مصرف استان هم‌اکنون ۵۰ درصد ظرفیت دیتای استان خالی است، اجرای فیبرنوری در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی به روستاهای محروم، پایداری شبکه و افزایش ظرفیت ارتباطات استان و غیره از جمله مزایای اجرای این پروژه‌ها است.

«سید صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح همزمان پروژه های شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: سال گذشته ۱۳۷ درصد منابع عمومی پیش‌بینی شده مصوبات سفر به استان خراسان‌جنوبی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این تخصیص ۳۷ درصد بیش از میزان تعهدات دولت در سال ۱۴۰۰ است، بیان داشت: این رقم، منهای اعتباراتی است که از محل کمک‌های دستگاه‌های اجرایی، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و غیره به استان تزریق شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بخشی از تعهدات دولت در خصوص تأمین اتوبوس‌های شهر بیرجند بود که محقق شده است، افزود: امروز نیز حدود ۷۰۰ طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مرتضوی متذکر شد: با افتتاح این پروژه‌ها، بستر ارتباطی در مناطق مختلف فراهم شده تا شبکه مخابرات بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

وی اقدامات شرکت مخابرات را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و از پیگیری‌های استاندار، معاونین استانداری و نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و  تلاش مدیر مجموعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح طرح سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور خراسان جنوبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرز‌ها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیاز‌های هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آن‌ها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از این‌ها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است