Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:05:29 GMT

برگزاری تظاهرات سوری‌ها ضد اشغالگری آمریکا و ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۹۱۰

برگزاری تظاهرات سوری‌ها ضد اشغالگری آمریکا و ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع سوری از تظاهرات شهروندان سوری علیه تحرکات نیروهای ارتش ترکیه و عناصر وابسته به آنها، خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ امروز مردم قامشلی با برپایی تجمع اعتراض آمیز در مقابل فرهنگسرای این شهر تجاوزات مستمر ترکیه به حومه شمالی استان حسکه را محکوم و مخالفت خود را با حضور نیروهای اشغالگر آمریکا و ترکیه آمریکایی در خاک سوریه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که نیروهای ارتش ترکیه و گروه های مسلح وابسته به آنها مجددا روستاهای تل تمر و ابو راسین در حومه شمالی حسکه را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. که خسارت‌هایی به برخی از منازل شهروندان و یک کلیسا در این منطقه وارد شده است.

منابع محلی به خبرنگار سانا اعلام کردند: نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آنها روستای تل طویل وابسته به منطقه تل تمر را با خمپاره و موشک هدف قرار داده‌اند که موجب وارد آمدن خسارات زیادی به کلیسای مار ساورا شده است.

منابع سوری اعلام کردند که تجاوزات ترکیه طی دو روز گذشته به شش خانه در شهر ابوراسین خسارت وارد کرده و دفتر مرکزی بانک تعاون کشاورزی و یک دکل ارتباطی در اداره پست را تخریب کرده است.

کد خبر 5503902

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ارتش ترکیه قامشلی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی عراق عادی سازی روابط با اسرائیل مسکو ترکیه راهپیمایی پرچم جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا

دانشجویان خواهان توقف جنگ علیه غزه و لغو سرمایه گذاری‌ها با رژیم صهیونیستی شدند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند