Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@00:30:27 GMT

آخرین وضعیت از آبله میمونی در قم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۰۹۶۶

آخرین وضعیت از آبله میمونی در قم

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: تاکنون مورد قطعی ابتلاء به آبله میمونی در قم گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه قرارگاه طرح شهید سلیمانی با انتقاد از برخی التهاب آفرینی‌ها در جامعه گفت: پنج مورد مشکوک به بیماری آبله میمونی در استان گزارش شد که پس از بررسی‌های لازم ، عدم ابتلاء این پنج مورد به این بیماری، محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی‌های پیش رو و زائر پذیر بودن قم افزود: برای جلوگیری از سرایت ویروس آبله میمونی، گندزدایی سطوح مکان‌های بسته، استفاده از ماسک و تهویه اماکن لازم و ضروری است.

فرماندار هم در این جلسه گفت: همه دستگاه‌ها در آماده باش کامل برای پذیرایی از زائران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نیمه خردادماه هستند.

دکتر ذاکریان با اشاره به اینکه کاهش ترس و استرس مردم خوب است، اما نباید این مسئله باعث عادی انگاری شود تصریح کرد: مرکز بهداشت تنها مرجع قابل استناد درباره شیوع ویروس آبله میمونی است و هیچ دستگاهی حق اظهار نظر در این زمینه را ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبله میمون آبله میمونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور