Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازدید برخی دانش آموزان در گفت و گوی بی واسطه با وزیر آموزش و پرورش، به تشریح روند تولید دست ساخته‌های خود پرداختند.

تعدادی از دانش آموزان از وزیر آموزش و پرورش خواستند با کمک به رفع کمبودها و مشکلات تولید این دست ساخته ها آنان را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

وزر آموزش و پرورش که صبح امروز به صورت زمینی از استان خراسان شمالی وارد گلستان شده بود پس از حضور در شهر علی‌آبادکتول و سرکشی از چند طرح عمرانی آموزش و پرورش این شهر، با دانش آموزان نخبه استان در گرگان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حضور در شورای آموزش و پرورش و شورای عالی اداری گلستان دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گلستان است.

گلستان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۶۲ هزار دانش آموز دارد که تحصیل این شمار در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه بر عهده ۲۳ هزار فرهنگی است.

برچسب‌ها گرگان گلستان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان وزارت آموزش و پرورش گرگان گلستان وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران