Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی از برگزاری مراسم جشن به زبان های عربی و اردو به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و گفت: ویژه برنامه اردوزبانان با مداحی علی صفدر، از کشور پاکستان برگزار می شود.

به گزارش ایران آنلاین، کمال ثریا اردکانی در گفت‌و‌گویی از برنامه های اداره بین الملل آستان مقدس بانوی کرامت در دهه کرامت خبرداد و گفت: شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ مراسم جشن و سرور به زبان عربی در شبسنان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مراسم جشن اردو زبانان مقیم قم نیز در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود که این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ویژه خواهران و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ ویژه برادران است.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی گفت: ویژه برنامه های معارفی ویژه نوجوانان دختر و پسر اردو زبان در جمعه ۱۳ خردادماه و ۲۰ خردادماه از ساعت ۸ تا ۱۳ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام نیز در شب میلاد مراسم اردو زبانان و در شام میلاد مراسم عرب زبانان بعد زا نماز مغرب و عشا در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

اردکانی افزود: اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت به تولید محتوای فضای مجازی به زبان های عربی، اردو، تایی، آذری و انگلیسی برای پخش از شبکه های اجتماعی آستان مقدس فاطمی می پردازد.

وی گفت: یک وبینار حضرت معصومه شناسی نیز با مشارکت آستان قدس رضوی در روز سه شنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۷:۳۰ همزمان با شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها به زبان انگلیسی برگزار می شود که از بستر صفحات مجازی آستان مقدس حضرت معصومه و آستان قدس رضوی منعکس خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار بین الملل آستان مقدس آستان مقدس فاطمی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آموزشی تابستانه با موضوع اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین میرباقری به همت فرهنگستان علوم اسلامی برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های این اردو نقشه تمدنی انقلاب اسلامی، جریان ولایت الهیه، فلسفه تاریخ، نظریه اجتماعی، تمدن غرب، فقه حکومتی، علم دینی، نظریه پیشرفت، مدل حل مساله و اندیشه منیر است.

از شرایط ثبت نام می‌توان به طلاب سطح ۲ بودن، دانشجویان کارشناسی، قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

لازم به تاکید است دوره برای برادران فقط به صورت حضوری و برای خواهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهلت ثبت نام ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد و زمان برگزاری اردو نیمه دوم شهریور خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگستان علوم اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 6089506 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟