Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:44:45 GMT

جشنواره زوجهای جوان نیروی زمینی ارتش در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۱۴۹

جشنواره زوجهای جوان نیروی زمینی ارتش در مشهد آغاز شد

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در حاشیه جشنواره زوجهای جوان نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران افزود: با تدابیر سازمان عقیدتی سیاسی و با حمایت فرمانده نیروی زمینی ارتش، این دوره به مدت سه روز با حضور ۵۵ زوج جوان از یگان‌های نزاجا به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام سیداکبر موسوی بی‌باک افزود: برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های فضای مجازی، خانه و خانواده، روانشناسی خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین اردوهای حرم‌شناسی و بازدید از موزه‌های آستان قدس رضوی و اماکن تاریخی و فرهنگی مشهد از برنامه‌های جشنواره مزبور  است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری زوج های جوان با حضور تازه مزدوجین از نیروهای چهارگانه ارتش و با حضور ۲۵۰ زوج جوان، دوازدهم خرداد با حضور فرماندهان و مسوولان عالی رتبه ارتش و همچنین مسوولین استانی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران ازدواج ساده مشهد ارتش جمهوری اسلامی ایران ازدواج ساده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات