Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:51:52 GMT

«سلام فرمانده» فرزندان دهه نودی شهدای امنیت+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۵۱۴

«سلام فرمانده» فرزندان دهه نودی شهدای امنیت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماهنگی از همخوانی سرود سلام فرمانده توسط فرزندان دهه نودی شهدای مدافع حرم و امنیت تهیه و منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در تهران و در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی با حضور خانواده‌ها، دهه هشتاد و نودی‌ها و همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی خواننده اثر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌ ها و اشخاص و تیپ‌های مختلفی در این اجتماع بزرگ حضور داشتند. از جمله آنان فرزندان دهه نودی شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت بودند که در گوشه ورزشگاه آزادی ایستاده بودند و در حالیکه عکس پدران شهید خود را در دست داشتند به همخوانی این سرود پرداختند.

نماهنگی از حضور این فرزندان شهدا در اجتماع بزرگ آزادی توسط مؤسسه فرهنگی حضرت رباب(س)(همسران شهدای مدافع حرم) تهیه و منتشر شد. در تصاویر مربوط به این نماهنگ فرزندانی همچون کوثر؛ فرزند شهید محمودرضا بیضایی، زینب؛ فرزند شهید فاطمیون محمد جعفر حسینی، حلما؛ فرزند شهید میثم نجفی، فرزند شهید جواد الله کرم، فرند شهید حامد سلطانی و ...دیده می‌شوند.

نماهنگ همخوانی سرود سلام فرمانده توسط فرزندان شهدای مدافع حرم و امنیت در ادامه قابل مشاهده است:

«سلام فرمانده» فرزندان شهدای مدافع حرم+فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع وطن شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع وطن شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حرم سلام فرمانده فرزند شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امیر سرتیپ «سلیمان کامیابی» جانشین معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با حضور در منزل شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» از تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، خبر شناسایی هویت‌ این شهید والامقام را به خانواده‌اش اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد

شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» سال ۱۳۲۷ در روستای «چشمه پهن» بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی از طرف سپاه ایلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و هشتم مرداد سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران، در عملیات «والفجر سه» بر اثر اصابت ترکش مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر استان ایلام پیوست، تا این‌که این‌روزها پس از ۴۱ سال گمنامی، سرانجام پیکرش تفحص و هویت وی از طریق آزمایش دی.ان.ای شناسایی شد.

همچنین پیکر مطهر شهید «جهانگیر بیات» از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس نیز پس از ۴۲ سال کشف و شناسایی شد.

جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

مسئولین استان البرز با حضور در منزل این شهید، خبر تفحص و شناسایی پیکر شهید بیات را به بازماندگانش اعلام کردند. برنامه‌های تشییع و خاکسپاری نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229032 برچسب‌ها دفاع مقدس

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • بازگشت پدر به خانه
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان