Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با صنعت پوشاک کشور در قالب تعاونی برای توسعه صادرات و حرکت به سمت بازارهای جهانی خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در نشست با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پوشاک کشور بیان کرد: ظرفیت‌های کم‌نظیر تعاونی‌های پوشاک ایران سبب شده که در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین این صنعت از صنایع پیشران توسعه در کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مقایسه سهم بالای سرانه صادرات پوشاک در کشورهایی نظیر ترکیه و چین با سهم پایین سرانه صادرات پوشاک در کشور تاکید کرد: تعاونی‌های صنعت پوشاک خود را برای فتح بازارهای جهانی آماده کنند.

مسکنی تصریح کرد: در این مسیر معاونت امور تعاون آماده همکاری و تسهیلگری است.

در این نشست که با حضور «محمد شیخ حسینی» سرپرست بانک توسعه تعاون، «البرز محمدی» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و جمعی از مدیران بخش تعاون برگزار شد با دستور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد که پروژه شهرک تخصصی پوشاک کشور با جدیت دنبال شود و در همین راستا کارگروهی برای پیگیری این امر تشکیل شد.

در این نشست «سومبات هاکوپیان» رئیس انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پوشاک کشور با ارائه گزارشی از وضعیت تعاونی‌های پوشاک و ظرفیت‌های کم‌نظیر بخش تعاون و ابعاد فرهنگی و اجتماعی توسعه صنعت پوشاک خواستار لزوم اجرایی شدن حمایت‌ها و مشوق‌ها از تعاونی‌ها شد.

در این نشست اعضای انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پوشاک ایران، تعاونی تامین نیاز صنعت پوشاک ایران، انجمن برندهای پوشاک ایران، انجمن طراحان لباس و پارچه پوشاک ایران حضور داشتند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ، بانک توسعه تعاون ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بانک توسعه تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی صنعت پوشاک کشور پوشاک ایران وزارت تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

عباس علی‌آبادی اظهار داشت: هدفگذاری ما توسعه تعاملات و همکاری تجاری با کشور‌های دیگر به روش غیرسنتی است و از کشور‌هایی کالا خواهیم خرید که از ما کالا بخرند.

تسنیم: وی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست ما توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

بنابر این گزارش ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند