Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:51:19 GMT

مقابله سوری‌ها با اشغالگران آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۶۰۴

مقابله سوری‌ها با اشغالگران آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع سوری از مقابله سوری ها با اشغالگران آمریکایی در شمال سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، خبرنگار سانا اعلام کرد: ساکنان روستای تل ذهب در حومه حسکه با کمک نیروهای ارتش سوریه، یک ستون نظامیان آمریکایی متشکل از پنج خودرو زرهی را از اطراف روستای خود بیرون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی به سانا اعلام کردند: یک ستون نظامی آمریکا متشکل از ۵ خودرو زرهی که شبه نظامیان قسد آنها را همراهی می کردند تلاش کردند که از روستای تل الذهب عبور کنند که اهالی با کمک ارتش سوریه با آنها مقابله کرده و آنها را مجبور به تغییر مسیر و بیرون راندن از منطقه کردند.

گفتنی است که مردم سوریه با کمک نیروهای ارتش سوریه بارها از ورود کاروان نظامی نیروهای آمریکایی به شهرها و روستاهای استان حسکه جلوگیری کرده‌اند.

با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال ۱۳۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروهک تروریستی شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند.

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان تحت حمایت واشنگتن موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» (قسد) در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.

دولت سوریه بارها تاکید کرده که این شبه نظامیان و آمریکایی‌ها در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و حضور آنان غیر قانونی است.

کد خبر 5503991

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه استان الحسکه نظامیان آمریکایی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی عراق ترکیه عادی سازی روابط با اسرائیل مسکو جنگ اوکراین راهپیمایی پرچم حمله روسیه به اوکراین ایران شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری