Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با تفاهم صورت گرفته بین امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا، ارایه خدمات امدادی در کشور با پوشش مراکز تماس این دو مجموعه به مشتریان ارایه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایران خودرو؛ براساس تفاهم صورت گرفته میان دو شرکت امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا، حمل خودرو‌های مشترک که به دلیل فنی و یا به دلیل بروز سوانح و تصادفات رانندگی در سطح کشور قادر به حرکت نباشند، توسط ناوگان امدادی دو شرکت پوشش داده می‌شود و انتقال این خودرو‌ها توسط امدادگران حمل طرفین به تعمیرگاه معرفی شده که دستور کار آن از طریق مرکز تماس میان دو شرکت صادر می‌شود، انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران در این باره گفت: همکاری دو شرکت امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا با هدف ارایه خدمات حمل به خودرو‌های هر دو شرکت در سراسر کشور انجام می‌گیرد تا بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودرو در مسیر‌های پرتردد را بهبود بخشند.
وی افزود: شرکت امدادخودروایران با توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی فرآیند ثبت درخواست و امدادرسانی به اقصا نقاط کشور، به عنوان بزرگ‌ترین و به روزترین مرکز پاسخگویی هوشمند در کشور و با در اختیار داشتن تجهیزات امدادرسانی و امدادگران متخصص در ناوگان امدادی، ارایه خدمات عمومی خودرویی در محل و حمل تمامی خودرو‌ها را فارغ از برند کارخانه سازنده در هر ساعت از شبانه روز بر عهده دارد و با تفاهم صورت گرفته با امداد خودرو سایپا این دو شرکت خدمات خود را تجمیع و تکمیل می‌کنند.
میرحسینی ابراز امیدواری کرد، با همکاری بزرگ‌ترین شرکت‌های امداد خودرویی کشور، شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در صنعت خودروی کشور باشیم و ضمن افزایش رضایتمندی هم‌وطنان‌مان در هر لحظه و درهر گوشه کشور عزیزمان بهترین امکانات را برای ارایه از حادثه دیدگان و در راه ماندگان فراهم سازیم.
وی تاکید کرد: در کنار هم‌افزایی حاصل از همکاری دو شرکت، امدادخودروایران برای اطلاع دقیق‌تر از نیاز مشتریان و ارتباط مستمر و موثر با آنان راه‌های ارتباطی خود را افزایش داده است.
میرحسینی افزود: از این پس شماره تلفن 02182273021 و همچنین صندوق صوتی ارتباط با مدیرعامل با شماره تلفن 02182276800 علاوه بر شماره‌های اعلام شده در وب سایت امدادخودروایران در تمام روز‌های هفته و به صورت شبانه‌روز به دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های دریافت‌کنندگان خدمات امدادی در سراسر کشور اختصاص یافته است.
گفتنی است، با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیام‌های دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان، در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام منعکس خواهد شد.
سایر کانال‌های ارتباطی از جمله ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌های بله، آی گپ، سروش پلاس و کانال آپارات با شناسه‌های مندرج در سایت www.096440.com (تماس با ما) و همچنین پست الکترونیک به نشانی crm@emdadkhodro.com در دسترس هم‌وطنان قرار گرفته است.
امدادخودروایران با شماره سراسری 096440 و وب سایت www.096440.com و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر به صورت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودرویی امداد خودرو سایپا خودرو ها دو شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج