Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با همکاری شورای ورزش سازمان صداوسیما و بر اساس آرای مردمی، بهترین‌های ورزش تلویزیون را در سه بخش بهترین مجری، گزارشگر و برنامه تلویزیونی انتخاب می‌کند.

بر این اساس مخاطبان می‌توانند از سه شنبه، دهم خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران و سایت تلوبیون آرای خود را در سه بخش بهترین مجری، گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱) نظرسنجی انتخاب بهترین مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون (به ترتیب الفبا)

پیمان اسدیان (شبکه خبر)
مهدی توتونچی (شبکه ورزش)
رضا جاودانی (شبکه سه)
شهاب قاسمی (شبکه سه)
حافظ کاظم‌زاده (شبکه پنج)
رسول مجیدی (شبکه ورزش)
حمید محمدی (شبکه ورزش)

۲) نظرسنجی انتخاب بهترین گزارشگر ورزشی تلویزیون (به ترتیب الفبا)

وحید ابوالحسنی (بسکتبال)
مصطفی حسینی (کشتی)
بیژن خراسانی (موتورسواری و اتوموبیلرانی)
محمد سیانکی (فوتبال)
علی شاکری (هندبال و والیبال)
کیومرث کرده (والیبال)
فرشاد محمدی‌مرام (فوتبال خارجی)

۳) نظرسنجی انتخاب بهترین برنامه ورزشی تلویزیون (به ترتیب الفبا)

دایره طلایی (شبکه سه)
شب‌های فوتبالی (شبکه ورزش)
فوتبال برتر (شبکه سه)
گزارش ورزشی (شبکه سه)
لذت فوتبال (شبکه ورزش)
ورزشگاه (شبکه پنج)
ورزش و مردم (شبکه یک)

بر اساس آیین نامه جشنواره و تصمیم شورای سیاستگذاری با هدف ایجاد فرصت برای حضور چهره‌های دیگر رسانه‌ای در رای‌گیری مردمی، حضور برگزیدگان سه دوره اخیر جشنواره فیلم‌های ورزشی در این نظرسنجی لحاظ نشده است.

در سه دوره اخیر جشنواره، چهره‌هایی چون هادی عامل، عادل فردوسی‌پور، پیمان یوسفی، محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی، مجتبی پوربخش، عبدالله روا و علیرضا صباغ در بخش‌های بهترین مجری، بهترین گزارشگر و بهترین تهیه کننده، جوایز بخش تلویزیونی جشنواره فیلم‌های ورزشی را کسب کرده‌اند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران تیر ۱۴۰۱ برگزار و جوایز چهره‌های برگزیده در اختتامیه این جشنواره اهدا می‌شود.

کد خبر 680299 برچسب‌ها ورزش تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش تلویزیون صدا و سیما ورزشی تلویزیون فیلم های ورزشی ورزشی ایران بهترین مجری شبکه ورزش شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی