Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:49:20 GMT

پل غیرهمسطح شهید بیضایی زیر بار ترافیک اسلامشهر رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۹۵۵

پل غیرهمسطح شهید بیضایی زیر بار ترافیک اسلامشهر رفت

گروه استان‌ها- شهردار اسلامشهر گفت: پل غیرهمسطح ۸۰ متری شهید بیضایی واقع در کمربندی شمالی اسلامشهر پس از ۴۵ روز عملیات عمرانی زیر بار ترافیکی رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، محسن حمیدی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه پل غیرهمسطح شهید بیضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل غیرهمسطح شهید مدافع حرم بیضایی در کمربندی شمالی در مدت 45 روز عملیات عمرانی احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای احداث این پل از ظرفیت شهرداری استفاده شده افزود: برای احداث این پل غیرهمسطح 500 مترمکعب بتن، 8 تن میلگرد استفاده شده است و این پل 80 متر طول و 20 متر عرض دارد.

شهردار اسلامشهر با تأکید بر تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر گفت: آسفالت پل غیر همسطح شهید بیضایی از کارخانه آسفالت شهرداری تأمین شده است و مدیریت شهری اسلامشهر درصدد استفاده از ظرفیت‌های درون‌سازمانی خود است.

مدارس فرسوده اسلامشهر به مدارس خطرآفرین تبدیل شده استصدور حکم "قلع و قمع" برای برخی مدارس اسلامشهر/ وزارت آموزش و پرورش چاره‌اندیشی کندیک میلیارد تومان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در اسلامشهر پرداخت شد

حمیدی تصریح کرد: تمامی برنامه‌هایی که به مردم داده شده است با سرعت پیگیری می‌شود تا شاهد ارتقای سرانه‌ها و همچنین افزایش دسترسی مردم با اتمام پروژه‌های در دست اقدام و جاده سازی باشیم.

شهردار اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: پل روگذر تقاطع برنده‌سیفی اسلامشهر با سرعت در دست احداث است و این پروژه فرامنطقه‌ای دسترسی مردم را به مراکز درمانی و بیمارستانی را تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید بیضایی پل غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید شهرستان کهگیلویه، افزود: علیرغم وجود مصوبه برای اتصال استان به راه آهن، اقدامی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی، تصریح کرد: جاده های خطرناک سبب عدم حضور سرمایه گذاران در استان می شود.

حسینی به ظرفیت بالای منابع آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: سرچشمه تعدادی از سدها استان ما بوده، اما تخصیص مناسبی از آنها برای استان نداشتیم.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اهمیت احداث سد آبریز، عنوان کرد: چرا باید مردم ما در کنار منابع آبی، لب تشنه باشند و خبری از روند احداث آن نیست.

حسینی با اشاره به پتانسیل های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات را انجام دهد.

کد خبر 6092584

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است