Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان کرمان که با حضور سرپرست فدراسیون و اعضا در محل هتل آسمان کرمان برگزار شد، به برنامه‌های پیشنهادی نامزد‌های انتخاباتی این مجمع اشاره کرد و گفت: مواردی که در این مجمع به عنوان برنامه ارائه دادند؛ اگر به شکل مکمل در کنار یکدیگر قرار گیرد، می‌تواند ظرفیت بسیار خوب و مثبتی را برای ارتقاء کمی و کیفی ژیمناستیک استان کرمان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، اگر توسعه ورزش استان کرمان را در بخش بومی بخواهیم، باید به به ورزش ژیمناستیک به عنوان یک ورزش پایه و اثر گذار توجه ویژه و خاصی داشته باشیم.

پاریزی می‌گوید: در ابتدای ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، خیلی علاقه‌مند بودم در هر شهرستان، کاربری یکی از سالن‌ها را به شکل اختصاصی به ژیمناستیک تغییر دهم؛ چرا که اعتقاد ما این بود، یک پایگاه اختصاصی ژیمناستیک در هر شهرستان می‌تواند زمینه ساز توسعه همه جانبه ورزش باشد، تا هم ژیمناستیک و هم رشته‌های دیگری که از ژیمناستیک تاثیر می‌گیرند را در سطوح مختلف رشد دهد.

او با اشاره به شیوع کرونا در استان و کشور گفت: طی این دوران خیلی از فعالیت‌های ورزشی محدود شد و در مجموع، دوره سختی بر مدیریت استان و کشور در بخش‌های مختلف با گذشت که قطعاً ورزش هم مستثنا نبود، لذا امیدوارم امروز که شرایط بهتر شده و فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته شده شاهد وضعیت بهتری باشیم.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: استان حرکت‌های بسیار خاص و ویژه‌ای دارد؛ اما نواقصی وجود دارد که جدی است.
به گفته او، امروز تعدد حضور تیم‌های ورزشی در سطح رقابت‌های لیگ برتر، نقطه قوت استان در چشمه رسانه‌ها و ورزش حرفه‌ای کشور و فدراسیون‌ها است.  

پاریزی گفت: صعود مس کرمان به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور امروز شرایطی را برای استان کرمان رقم می‌زند که ۲۰ درصد لیگ برتر فوتبال کشور امروز خاستگاهش در کرمان باشد.

او می‌گوید: سال هاست قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در دست استان کرمان است که در این فصل نیز تیم فوتبال شهرداری بم که به نام خاتون بم تغییر کرد عنوان قهرمانی و تیم شهرداری سیرجان نایب قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، اگر از حیث مجموع حساب کنیم در رشته فوتبال و سایر رشته‌ها امروز کرمان جایگاه خاصی را ورزش کشور دارد که حضور و علاقمندی مدیران بنگاه‌های اقتصادی، جذابیت‌های خود ورزش و بخش رسانه‌ای این ظرفیت را برای علاقه‌مندان و سرمایه گذاری در این حوزه بیشتر میکند.

او می‌گوید: ایرادی که در این بین وجود دارد، این است، بخش عمده‌ای از این ظرفیت در استان نتوانسته به خوبی بومی‌سازی شود؛ چرا که معمولا ثبات مدیریت در مجموعه باشگاه‌ها وجود نداشته و تصمیمات هیجانی مدیران عامل برای اینکه بتوانند خود را ثابت کنند، مجبور شده از ظرفیت ورزشکاران و بازیکنان غیر بومی در رشته‌های مختلف استفاده کنند که در حقیقت تمرکز زدایی شده است.

پاریزی گفت: امروز نیازمند این هستیم تا پایگاه‌های استعدادیابی مان را در حوزه ورزش به شکل کاملاً علمی، هدفمند و با برنامه در رشته‌های مختلف جلو ببریم و بهترین جایی که می‌تواند پایه گذارِ خشت اول آن باشد، رشته ورزشی ژیمناستیک است که باید در بین ۲۳ شهرستان استان راه اندازی شود تا این گستردگی را بتوانند ایجاد کنند که به لحاظ کمی ما بتوانیم حداقل زیرساخت را برای توسعه ورزش آماده کنیم.

او می‌گوید: پیگیری می‌کنیم فدراسیون ژیمناستیک بودجه‌ای را برای استان کرمان در نظر بگیرد تا با تمام توان سالن‌های ورزشی ژیمناستیک را در سراسر استان ایجاد کنیم و سپس در گام بعدی تجهیزات آن تهیه شود.

پاریزی گفت: نیاز به کار برنامه محورِ مبتنی بر علم داریم تا با توجه به استعداد یابی و پرورش استعداد از ظرفیت‌های استان استفاده مناسب‌تر کنیم.

او خواستار استفاده از ظرفیت پیشکسوتان ورزش استان و توجه به شهرستان‌ها به عنوان محور و محل پرورش استعداد‌ها شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر آموزش، از فدراسیون ژیمناستیک خواست، چند دوره آموزشی و دانش افزایی به میزبانی استان کرمان برگزار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون ژیمناستیک مجمع انتخاباتی ورزش و جوانان استان کرمان لیگ برتر رقابت ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند