Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعدازظهر سه‌شنبه پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع بزرگ‌ترین جلسه‌ای است که برای اهالی فوتبال برگزار می‌شود تا گزارش‌ کارها ارائه شود. ظرفیت‌های قانونی در اساس‌نامه پیش‌بینی شده است تا سطح مطالبه‌گری اعضای مجمع افزایش یابند تا مثل گذشته نباشد که افراد ۴ سال پاسخگو نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسائل را در زمانی که اساس‌نامه نوشته می‌شد، خود من لحاظ کردم و به اصل وجود چنین مساله‌ای هیچکس اعتراض ندارد. اصل دموکراسی این است که کسی انتخاب می‌شود، نماینده و کارگزار انتخاب‌کنندگان است تا از حقوق آن‌ها دفاع کند. شاید در اجرایی شدن این ظرفیت‌های قانونی نکات و اعتراضاتی وجود داشته باشد که آن‌ها مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

او در ادامه درباره اعتراضی که در مجمع مطرح کرده بود، گفت: در ارائه هر چیزی باید ظرفیت‌های قانونی رعایت شود. اعتراض من یک اعتراض قانونی است که باید با زبان قانونی اظهار شود اما دوستان اعتراض کردند که زبان مجمع فارسی است و من هم گفتم مشکلی ندارم و می‌توانم به زبان فارسی یا انگلیسی آن را مطرح کنم که نگذاشتند من آن را به انگلیسی بگویم.

براتی درباره رسمیت یافتن هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این مساله باید به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت  کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.

او درباره جایگزین عضو عزل شده فدراسیون فوتبال گفت: ما در جلسه آخری که داشتیم، آقای ماجدی حضور نداشتند و این امر گریزناپذیری است. باید مجمع عمومی انتخاباتی در اسرع وقت برگزار شود و رییس و نواب فدراسیون فوتبال مشخص شوند تا از این مساله جلوگیری شود. تلاش می‌کنیم این وضعیت تکرار نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو روز دختر هیات رییسه فدراسیون احمدرضا براتی فدراسیون فوتبال آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو روز دختر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی