Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: همه ما تعهد کردیم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم بزنیم

طهمورث حیدری در خصوص مجمع فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، طهمورث حیدری درباره مجمع امروز فدراسیون فوتبال، گفت:

امیدوارم معضلاتی که در فوتبال وجود داشته مرتفع کنیم. قول می‌دهیم دست به دست هم دهیم تا وحدتی بین هیات رئیسه و مجموعه ایجاد کنیم تا پشتیبان اصلی تیم ملی باشیم و بتوانیم در ارتقاء مربیان، استان‌ها، داوران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مثمرثمر باشیم. از این به بعد اتفاقات بهتری خواهد افتاد و متوجه شدیم باید کارهای بهتری که به نفع فوتبال کشور است بدون ریاکاری و خارج از منافع شخصی انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه رسمیت دارد یا خیر، گفت:

بله چون یکی از پست‌ها بلاتصدی شد در اولین جلسه تکلیف این پست را مشخص می‌کنیم و فردی تا انتخابات بعدی جایگزین می‌شود. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص بغض کامرانی‌فر، افزود:

من می‌دانم همه اعضای فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشند. کامرانی‌ فر هم تحت فشار بود چون ما آن همدلی که باید باشد را نداشتیم. رئیس‌مان عزل شده بود، خودمان مشکلات خاص داشتیم اما قول می‌دهم اتفاقات خوبی بیفتد و خستگی از بدن افراد دربیاید. همه تعهد کردیم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بزنیم. مطمئن باشید اتفاقات خوب ایجاد خواهد شد و تکلیف مجمع مشخص شده است. امیدوارم خستگی فوتبالی‌ها در بیاید و همگی پشتیبان تیم ملی باشیم.

حیدری همچنین درباره مشکل شهره موسوی، تصریح کرد:

آرزو می‌کنیم مشکل او حل شود اما فعلا محکومیت ندارد و بازداشت است امیدوارم مشکلاتش حل شود و در جلسه هیات رئیسه شرکت کند. در یکی دو جلسه از طرق مختلف همکاری شد و موسوی در جلسات بود. تا اتفاقی نیفتد او عضو هیات رئیسه است.

اخبار داغ 

نادر محمدخانی در طرفداری: بخدا بهتر است علی پروین کنار مردم باشد؛ امیدوارم او مرا ببخشد استوری حاشیه ساز دختر سرپرست موقت فدراسیون برای قهرمانی استقلال! تبریک نیمار به کاسمیرو و وینیسیوس در اردوی تیم ملی برزیل/عکس تیبو کورتوا از لیست تیم ملی بلژیک خط خورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال طهمورث حیدری هیات رئیسه عضو هیات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد