Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گرت ساوت گیت در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است که قرار است در کشور قطر برگزار شود. برای کاهش اثرات گرمای سوزان تابستان، این رقابت‌ها برای اولین بار در تابستان برگزار نمی‌شود. در حالی که این حرکت خشم بسیاری از هواداران را در سراسر جهان برانگیخت، کاپلو فکر می‌کند که این تغییر زمانی جام جهانی به نفع انگلیس خواهد بود، زیرا بازیکنان آن‌ها از خستگی پایان فصل در امان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو کاپلو گفت: مشکل تیم ملی انگلیس در جام‌های جهانی گاهی اوقات به این دلیل بوده است که بازیکنان انگلیسی در پایان فصل خسته می‌شدند. لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان اروپا دیدید؟ این شصت و سومین مسابقه آن‌ها در این فصل بود. آن‌ها سرزنده نبودند و نسبت به اول فصل کندتر بازی کردند. به‌عنوان سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس، همیشه می‌گفتم که می‌توانید در سپتامبر، اکتبر و نوامبر بازی‌های واقعی تیم ملی انگلیس را ببینید. جام جهانی بعدی برای انگلیس بسیار مناسب است.

در حالی که حرف کاپلو درست است، هم‌چنان این نگرانی وجود دارد که بازیکنان انگلیس برای حضور در جام جهانی خسته باشند، زیرا روز افتتاحیه این مسابقات، زمانی که انگلیس به مصاف ایران خواهد رفت، تنها هشت روز پس از آغاز تعطیلات نیم فصل دوم لیگ برتر خواهد بود.

کاپلو که اکنون بازنشسته شده، یکی از موفق‌ترین مربی‌های دوران خود بود و جام‌های بی‌شماری را با میلان، رئال مادرید و رم به دست آورد و در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی روی نیمکت این تیم نشست.

او در پایان درباره هری کین نیز گفت: برای من، او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند بگویند ما مهاجمی به خوبی هری کین داریم. شاید فقط کیلیان ام‌باپه در حد او باشد. جک گریلیش نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که به نظرم می‌تواند نقش مهمی در تیم ملی داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی

به گزارش "ورزش ‌سه"، افغانستان، عراق، قرقیزستان و ویتنام 4 تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر رقبای خود که به ترتیب تاجیکستان، تایلند، ایران و ازبکستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آنها برای قهرمانی از بین برود.

با این حال و با توجه به اینکه رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا تعیین کننده سهمیه جام جهانی پیش رو هم هست، 4 سهمیه آسیا مشخص شدند و از سوی دیگر با توجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2024 به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند.

ساعاتی پیش دو دیدار اولین مرحله پلی آف طبق قرعه کشی از پیش تعیین شده برگزار شد. عراق به مصاف افغانستان رفت و ویتنام هم با قرقیزستان مسابقه داد. 

در مسابقه اول عراق با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 5 بر 3 مقابل افغانستان که اولین حضورش را با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش در رقابت‌ها تجربه می‌کند، به برتری رسید و در دیگر دیدار هم ویتنام با نتیجه 3 بر 2 از قرقیزستان شکست خورد.

با نتایج کسب شده حالا روز جمعه دو تیم افغانستان و قرقیزستان در پلی آف سوم به مصاف هم می‌روند و برنده آنها پنجمین و آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2024 فوتسال را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است