Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آیین بهره برداری از بخش مراقبت‌های ویژه قلبی بیمارستان فاروج،  اظهار داشت: بخش مراقبت‌های ویژه قلبی در بیمارستان فاروج با دو تخت سی سی یو( ccu)، یک تخت اکسترا و دو تخت post ccu با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تجهیز و راه‌اندازی شده است.

دکتر سیدجواد پورنقی افزود: در این میان ۱۰ میلیارد ریال از هزینه تجهیز این بخش با کمک نیکوکاران حوزه سلامت تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود متخصصان قلب به این شهرستان و فعالیت در بیمارستان گفت: بی تردید با ایجاد شرایط پایدار برای این پزشکان می توانیم خدمات حوزه سلامت را به نحو مطلوب به شهروندان فاروجی ارائه دهیم.

پورنقی با بیان اینکه مراقبت‌های ویژه قلبی از حیاتی‌ترین بخش‌های حرفه‌ای بیمارستان است، اظهار کرد: افتتاح این بخش در بیمارستان شهدای فاروج یکی از اتفاقات خوب شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به مهم‌ترین عوامل بروز بیماری‌های قلبی و عروقی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و مرحله پیشگیری از بروز عوامل بیماری، می‌توان هزینه‌های بخش درمان را کاهش داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تقویت نظام شبکه و توزیع عادلانه خدمات حوزه بهداشت را سبب ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان برشمرد و یادآور شد: پیرو سیاست‌های دولت مردمی و تحقق عدالت در نظام سلامت، به ارتقای این شاخص‌ها در شهرستان‌های استان توجه بیشتری خواهیم داشت.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.   

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

برچسب‌ها فاروج دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاروج دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی فاروج دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی مراقبت های ویژه قلبی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی