Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیژن سیف‌الله پور در مورد آخرین وضعیت برگزاری دیدار نساجی و تراکتور که قرار است ساعت 18:30 امروز برگزار شود اظهار داشت: وضعیت مشخص است. 11 روز قبل به سازمان لیگ نامه زده و درخواست کردیم که می‌خواهیم با حضور هوادارانمان در ورزشگاه ساری بازی کنیم. در واقع قصد داشتیم جشن قهرمانی را برگزاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ هم در پاسخ به نامه ما اعلام کرد که نمی‌توانید در این ورزشگاه بازی کنید. 5 روز قبل مجدد درخواست کردیم که می‌خواهیم بازی خود مقابل تراکتور را مانند دیدار دو هفته قبل با هوادار در ورزشگاه اکباتان برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: روز گذشته به ما اعلام کردند چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود و باید بدون هوادار بازی کنید. حسن کامرانی‌فر، حیدر بهاروند، میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، و محمدرضا کشوری همه صحبت می‌کنند، اما به ما نمی‌گویند به چه دلیل این بازی نباید در ورزشگاه اکباتان برگزار شود. ما هم باید بدانیم دلیل انجام نشدن این مسابقه چیست. هیچ کس هم این سوال را پاسخ نمی‌دهد. این بازی بدون هوادار است و قرار است چه اتفاقی بیفتد. روز گذشته 80 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، دو روز است در ورزشگاه دستگردی بازی با تماشاگر برگزار می‌شود. مانده‌ام چرا اجازه نمی‌دهند بازی در دستگردی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد اینکه با این تفاسیر دیدار این تیم با تراکتور لغو می‌شود توضیح داد: اکنون ساعت 4:30 است، سوت شروع بازی باید ساعت 18:30 زده شود. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی بیژن سیف الله پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)