Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:04:31 GMT

ارائه خدمات رایگان به دامداران استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۲۲۴۲

ارائه خدمات رایگان به دامداران استان زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به انجام واکسیناسیون دام ها و طرح جلوگیری از سقط میش‌­های گله توسط این نهاد انقلابی در روستاها، گفت: 8 هزار و 116 رأس دام توسط این قرارگاه مورد واکسیناسیون و وزیت دوره‌ای قرارگرفته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال غورقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام‌شده در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌، اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پنج کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت، عمران و زیرساخت در روستاها فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مناطق هدف این قرارگاه در استان زنجان، ابراز کرد: مناطق هدف این قرارگاه ۸۹ روستا و سه دهستان استان زنجان اعم از قره‌پشتلو زنجان، شیوانات شهرستان خدابنده و اوریاد ماهنشان است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به اقدامات در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حوزه دامداری در روستاها، تصریح کرد: 12 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی دامداری، زنبورداری، فرش‌بافی و.. برگزار شده است و برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی صادر شده است.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون دام ها و ویزیت دوره­‌ای دام، طرح جلوگیری از سقط میش­های گله توسط این نهاد انقلابی در روستاها، عنوان کرد: 8 هزار و 116 رأس دام توسط این قرارگاه مورد واکسیناسیون و وزیت دوره‌ای قرارگرفته‌اند.

غورقانلو با اشاره به چاپ و انتشار کتاب آنچه دامدار باید بداند توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ادامه داد: 2 هزار جلد از این کتاب در بین جامعه هدف برای افزایش آگاهی مردم و روستاییان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی یک واحد بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات با هدف اشتغال‌زایی و افزایش بهره‌­وری در عملکرد واحد سطح با به­‌گزینی بذر، افزود: برای 6 نفر در این راستا اشتغال‌زایی شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان‌ با اشاره به اجرای طرح پلاک‌کوبی پلاک ملی برای دام‌های سبک و سنگین باهدف هویت بخشی، کنترل نقل‌وانتقال و توزیع نهاده‌های دامی، ابراز کرد: در این راستا 14 هزار و 297 رأس دادم سبک و سنگین در این راستا پلاک‌کوبی شده‌اند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع دارو و ضد انگل یارانه­‌ای دام‌های سبک و سنگین در روستاهای تحت پوشش این قرارگاه، تصریح کرد: 4 هزار 260 دوز دارو در بین دامداران توزیع‌شده است.

غورقانلو با بیان اینکه 60 متر آبشخور دام‌های سبک در مراتع و ییلاقات احداث‌ شده است، عنوان کرد: 170 تن خوراک دام توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی تهیه و تحویل دامداران کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد. - اخبار استانها -

اسماعیل شاجری مدیرکل سرمایه گذاری استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان فرصتی برای معرفی و فرصت‌ قابلیت‌های صادراتی استان به سرمایه‌گذاران است؛ استان زنجان از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند و می‌توانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری که ما مطالعه کرده‌ایم را به آنان ارائه دهیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان ادامه داد: 55 طرح و فرصت سرمایه‌گذاری احصا، جانمایی و لکه‌گذاری برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذار شده است.

وی تشریح کرد: چهار طرح اطلس سرمایه‌گذاری تهیه شده و این استان به‌ عنوان استان پایلوت در کشور معرفی شده است. یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این خصوص، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم شده است.

شاجری گفت: با توجه به حضور بسیاری از هیات‌های تجاری خارجی و بازدید برخی سفرا ی کشورهای خارجی در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام کرده‌اند و در این دوره تمرکز بر توسعه زنجیره‌ها و شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سبب ایجاد گفتمان بین المللی و معرفی توانمندی‌هی کشورمان از زبان تجار بین المللی می‌شود و استان زنجان نیز تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم