Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس دشت شقایق زیبا که مردم از سراسر ایران برای دیدن آن می روند را ببینید. ما معروف ترین دشت های شقایق ایران و بهترین زمان سفر برای دیدن این زیبایی ها را به شما می گوییم.

عکس های زیبا از دشت شقایق

فصل گل های شقایق چه زمانیست؟

از اواسط فصل بهار تا اواسط فصل تابستان دشت پر از گل‌های زیبا است و بهترین زمان برای تماشای شقایق های وحشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیباترین جاده های ایران در فصل بهار را تماشا کنید و لذت ببرید

معروف ترین دشت های شقایق ایران عکس دشت لار، شقایق هایی سرخ فام بر دامان دماوند

فقط ۷۰ کیلومتر که از تهران فاصله بگیرید، دشتی پر از شقایق منتظر شماست که به دیدنشان بروید و غرق در زیبایی‌های این مخمل‌های قرمز رنگ شوید.

دشت لار که با گل‌های زرد و سرخ فصل بهارش می‌شناسند، در آغوش کوه‌های شهرستان نور و کوه‌های دماوند آرام گرفته و تا کیلومترها اطرافش هیچ گونه نشانه‌ای از زندگی شهری و روستایی دیده نمی‌شود و شما را با یک منظره بکر و دست نخورده روبه‌رو می‌کند.

دشت کالپوش سمنان، بهاری قرمز و تابستانی زرد

دشتی سرسبز و مخملی که در بهار لباسی قرمز از شقایق به تن می‌کند و در شهریور با فرشی طلایی رنگ از گل‌های آفتابگردان پوشانده می‌شود.

دشت کالپوش در ۲۰۰ کیلومتری شمال شرقی شاهرود در استان سمنان در انتظار شماست.

عکس دشت شقایق دریاسر، بهشت اردیبهشت ایران

دشتی پر از گل‌های بابونه که در میان کوه‌های بلندقامت الموت و جنگل‌های سرسبز دو هزار پنهان شده و در فصل بهار با روییدن میلیون‌ها گل زرد، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

چیزی که زیبایی این دشت بهشتی را چند برابر می‌کند، عیور چشمه‌های زلال و رودخانه‌های پرآب از دل آن است که این دشت طلایی را سیراب می‌کنند طوری که هیچ ردی از خشکی روی آن پیدا نمی‌کنید.

از نظر جغرافیایی دشت دریاسر در استان مازندران، جنوب شهر تنکابن و در منطقه دوهزار و روستای عسل محله قرار گرفته و مسیر رسیدن به این دشت طلایی آن چنان خیره‌کننده است که شاید حتی از ادامه دادن راه منصرف شوید و بخواهید در بین مسیر توقف کنید.

عکس دشت شقایق هویج،دشتی خوش آب و هوا اما بدون هویج در لواسان

برای رفتن به یک دشت سرسبز و خوش آب و هوا حتما نیاز نیست سمت استان‌های شمالی کشور بروید، در همین حوالی پایتخت، بالای روستای افجه می‌توانید در یک دشت بهشتی قدم بزنید.

در دشت هویج که در بین محلی‌ها به دشت گرچال هم شناخته می‌شود، برخلاف نامش هیچ هویجی پیدا نمی‌کنید؛ در واقع این دشت در گذشته‌های دور محل کشت هویج بوده و به همین خاطر به این نام معروف شده است.

عکس دشت شقایق‌ های وحشی گالیکش، سرزمینی سرخ در گلستان

یکی دیگر از دشت‌های پهناور و بکر کشور که در بهار غرق زیبایی می‌شود و لباس سرخ به تن می‌کند، دشت شقایق گالیکش است.

تماشای منظره رمانتیک شقایق‌های سرخ وحشی که با نسیم خنک بهاری به رقص در می‌آیند و تنفس در هوای تمیز این دشت تجربه‌ای به یاد ماندنی برایتان خلق می‌کند.

برای رسیدن به این دشت سرخ پوش کافی است به روستای پادلدل در شهرستان گالیکش استان گلستان بروید و در دامان این دشت همراه خانواده به استراحت بپردازید و عکس‌های خاص و خاطره‌انگیز بگیرید.

دشت آزو، عروس سبز اردیبهشت ؛ عکس دشت شقایق

دشتی پهناور و سبز در دامنه کوه پاشوره از ارتفاعات البرز با بهترین چشم‌انداز از کوه دماوند منتظر شماست تا به دیدنش بروید.

اصلی‌ترین تفاوت دشت آزو با دشت‌های دیگر تخته سنگ‌های بزرگ و عجیب و غریبی است که در گوشه و کنار این دشت سبز به چشم می‌خورند و زیبایی‌های این دشت مخملی را چند برابر می‌کنند.

ارتفاع علفزارهای این دشت گاهی تا بالای زانو هم می‌رسد و قدم زدن مابین آن‌ها و استراحت زیر سایه‌ی درختان این دشت تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان خلق می‌کند.

اگر به کوهنوردی هم علاقه‌دارید با عبور از دشت آزو، در مسیر کوه پاشوره می‌توانید به کوهنوردی بپردازید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دشت شقایق ییلاقات دشت هویج دشت دریاسر عکس دشت شقایق فصل بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم (رأس) باهوش ایران به تمامی جوایز فردی چنگ زد و شد یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که بی‌رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد و بی‌مقدمه دروازه‌بان‌ها را شکار می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اگر به یک گل نیاز داشت، او دو گل می‌زد و بازی‌هایش را با تکیه به هنرنمایی او در گشودن دروازه‌ها آغاز می‌کرد. با این وصف، نام سعید احمدعباسی در سیاهه برترین‌های رقابت‌ها جای گرفت تا به یکی از آرزوهای دوران جوانی‌اش رنگ و بوی حقیقت ببخشد.

ویدئو: 331305

احمد عباسی در جام ملت‌های آسیا هشت‌ گل به ثمر رساند و بارها مدافعین و سنگربانان حریف را عذاب داد. نمایش خیره کننده این بازیکن در دیدارهایی که حتی موفق به گلزنی هم نمی‌شد، از او بهترین بازیکن زمین می‌ساخت. یک رأس تمام عیار که سرعت، مهارت، چرخش بدن، دریبل‌ها، توازن و تمام کنندگی‌اش تیم‌ها را مبهوت کرد.

باید گفت احمدعباسی برای تیم ملی هم بهترین گلزن بود و هم بهترین بازیکن، برای وحید شمسایی هم بهترین شاگرد بود و هم بهترین دوست. بازیکنی که همیشه به نگرانی‌ها مهر باطل زد.

تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا 2024؛

دو گل به تیم ملی افغانستان
دو گل به تیم ملی بحرین
دو گل به تیم ملی کویت
یک گل به تیم ملی قرقیزستان
یک گل به تیم ملی تایلند

سعید احمدعباسی، سومین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد و در این رقابت‌ها مجموعا ۱۶ بار دروازه‌ها را فتح کرد.

دیگر خبرها

  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • آیا همه خون‌ها قرمز هستند؟
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است