Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در محل ساختمان متروپل آبادان افزود: متاسفانه آبادان پس از وقوع این حادثه از لبخند افتاده است و حداقل تا سه ماه آینده کسی در این شهر نمی‌خندد.

وی با بیان اینکه پس از یک سال حضور در این شهر به خوبی ناراحتی روحی مردم را درک می‌کنم، ادامه داد: برای بازسازی روحی مردم آبادان بازیکنان تیم صنعت نفت از ابتدای وقوع حادثه در بین مردم حاضر شدند و من هم چند شب برای بررسی وضعیت آواربرداری به محل آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هر عشیره عرب و خوانین لر یک نفر در این حادثه جان باخته و هنوز تعدادی زیر آوار هستند.

وی افزود: هر یک از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان با خرید نیاز امدادگران نظیر ماسک، دستکش و آب سعی دارند به عملیات امدادرسانی و آواربرداری کمک کنند.

منصوریان گفت: هم اکنون شهروند آبادان هستم و سعی دارم با حضور در کنار مردم، تیم‌های امدادی و تمام افرادی که در حال خدمت رسانی هستند، به آنها انرژی و روحیه دهم.

مسببان حادثه متروپل از هر ارگانی باید مجازات شوند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه حادثه متروپل، بسیار عجیب و ناگوار بود، افزود: مسببان این حادثه باید پیدا شوند و کلیه کسانی که در این تخلف، سهیم بوده‌اند باید با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه این تخلفات کمتر در تهران دیده می‌شوند، گفت: شیطان سراغ هر کسی می‌رود شاید اگر برای من هم این بستر فراهم باشد تخلف کنم از این رو باید از بروز چنین تخلفاتی پیشگیری شود.

منصوریان حادثه ساختمان متروپل را یک اتفاق جهانی دانست و بیان کرد: افرادی که در این حادثه سهیم بوده‌اند باید به اشد مجازات محکوم شوند.

وی افزود: آبادان پس از جنگ تحمیلی و قطعنامه ۵۹۸ دست نخورده است لذا از رییس جمهور انتظار دارم توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با تاکید بر لزوم رسیدگی به فاضلاب این شهر گفت: بوی بد فاضلاب برای مردم شهر آزاردهنده است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از بنزین کشور در آبادان تولید می‌شود و باید به اندازه یک دهم آن در این شهر هزینه شود.

منصوریان، با بیان اینکه شهر آبادان وضعیت مناسبی ندارد، ادامه داد: مردم این شهر در دوران دفاع مقدس شهید دادند و لازم است به اندازه بخش اندکی از این ایثارگری‌ها به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: شاید این اتفاق یک تلنگر بوده تا مسوولان توجه بیشتری به این شهر مظلوم داشته باشند.

به گزارش ایرنا بخشی از ساختمان متروپل آبادان ظهر دوم خرداد فروریخت و تاکنون پیکر ۳۴ نفر از جانباختگان این حادثه از زیر آوار خارج شده‌ است.

همچنان تعدادی مفقود هستند و عملیات جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.این حادثه ۳۷ مصدوم نیز داشته که تاکنون ۳۵ نفر از آنها از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان ایرنا ساختمان متروپل آبادان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان ایرنا صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان ایرنا ساختمان متروپل آبادان خوزستان آبادان ساختمان متروپل آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن