Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:47:51 GMT

آقای اسکوچیچ این رفتارها نشانه اقتدار نیست!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۲۶۲۱

آقای اسکوچیچ این رفتارها نشانه اقتدار نیست!

صبح امروز دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در تصمیمی عجیب 5 بازیکن استقلال را به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی خط زد و اجازه نداد وارد اردو شوند. این تصمیم اسکوچیچ در شرایطی گرفته شده که این 5 استقلالی دیروز در قالب تیم باشگاهی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند و هیچ گناهی در این قضیه نداشتند و حرکت سرمربی تیم ملی بسیار غیرمنطقی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که هنوز چند لژیونر تیم ملی وارد اردو نشده‌اند و مثلا مهدی طارمی تازه امروز وارد اردو شد اما اسکوچیچ انتظار داشته استقلالی‌ها 2 ساعت مانده به بازی تیم باشگاهی خود در اردوی تیم ملی حاضر شوند. حتی تصمیم برگزاری بازی هم با سازمان لیگ بوده و آن‌ها در فیفادی بازی گذاشتند اما مسئله این است که تیم ملی در حال حاضر نه مسابقه‌ای دارد و نه برنامه خاصی و این حرکت اسکوچیچ تنها برای قدرت‌نمایی است. او روی حواشی محمدحسین کنعانی‌زادگان چشم‌هایش را می‌بندد و حتی با وجود حکم کمیته استیناف او را دعوت می‌کند اما مثلا مهدی طارمی را به خاطر یک توییت خط می‌زند و بازیکنان استقلال را به دلیل بازی برای تیم باشگاهی خط می‌زند.

سرمربی تیم ملی در این چند وقت خیلی تلاش کرده اقتدار خودش را نشان بدهد اما تصمیمات متناقض او باعث انتقادات فراوانی شده است. او باید بداند با این مدل رفتارها هرگز نمی‌تواند احترام تیم‌های باشگاهی را به دست آورد. اگر تیم ملی در روزهای نزدیک بازی یا برنامه خاصی داشت حق با اسکوچیچ بود اما اردوی تیم ملی هنوز تکمیل نشده و تصمیم اسکوچیچ اصلا جنبه فنی ندارد. حتی اگر باشگاه استقلال در این ماجرا مقصر باشد هیچ گناهی متوجه این بازیکنان نیست چرا که آن‌ها براساس قرارداد موظف به حضور در تیم باشگاهی بودند و سرمربی تیم ملی اگر می‌خواسته از دیروز آن‌ها را در اختیار داشته باشد قبلا با سازمان لیگ در این خصوص هماهنگ می‌کرد.

البته در کل غیبت یک‌روزه این نفرات هیچ اهمیتی ندارد و حتی عزیزبک آمانوف هم پس از بازی دیشب به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شد. سرمربی تیم ملی اگر خیلی مقتدر است باید این اقتدار را در جاهای دیگر نشان دهد تا تیم ملی در آستانه شروع فیفادی بدون بازی نباشد. او در تمام این مدت به جز یک استوری هرگز نسبت به وضعیت نابه‌سامان تیم ملی واکنش نشان نداده و شاید بهتر است در این مسائل جدیت خود را ثابت کند!

258 258

کد خبر 1636819

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی تیم باشگاهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی