Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه حسن پور در کارگروه اثرات آلودگی هوا بر اقتصاد استان و همچنین بررسی فوق العاده بدی آب و هوا مناطق استان موضوع بند الف ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری با اشاره به اینکه گزارش اثرات آلودگی آب و هوا بر اقتصاد استان و بررسی وضعیت درجه بندی نقاط استان از منظر بدی آب و هوا در اسرع وقت تهیه و به دستگاه‌های ملی ذیربط ارسال خواهد شد، گفت: پیگیری برقراری فوق العاده بدی آب و هوا برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی واقع در شهرستان خرم آباد و تغییر درجه بدی آب و هوای سایر مناطق استان از درجه ۱و ۲ به ۳ و ۴ در دستور کار قرار گرفته است و دستگاه‌های مرتبط با این امر گزارشات خود را ظرف یک هفته باید به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: براساس تصویب‌نامه شماره ۲۰۲۷۲/ ت ۵۱۵ ه مورخ ۱۳۷۴/۱/۱۴ هیأت محترم وزیران فوق العاده بدی آب و هوا برای شهرستان‌های دیگر در سطح ۱و ۲ برقرار شده است و شهر خرم‌آباد در لیست مناطق مشمول فوق العاده بدی آب و هوا قرار نگرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه باید از حوزه‌های تخصصی به موضوع نگاه کرد، گفت: باید طبق شرایطی که بر استان حاکم است داده‌ها و گزارش‌ها را جمع‌بندی و سپس به همراه پیش نویس مصوبه مربوطه را به سطوح عالی دولت ارسال کنیم.

حسن پور بیان داشت: اعضای کارگروه ظرف یک هفته تمام اطلاعات و گزارش‌های خود را برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال کنند.

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان آلودگی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان