Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:16:32 GMT

عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد مسکونی در خلخال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۲۷۲۴

عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد مسکونی در خلخال آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد یحیی‌زاده بعدازظهر سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه مسکن نهضت ملی خلخال اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد مسکونی در محلی مناسب در شهر خلخال آغاز شده و با افزایش آمار آورده متقاضی تعداد واحدهای مسکونی نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال خاکبرداری و آماده‌سازی زمین محل اجرای پروژه برای اجرای فونداسیون است، گفت: از مجموع ۶۶۰ متقاضی ثبت‌نام کرده برای بهره‌مندی از این مسکن تاکنون عملیات اجرایی ساخت ۴۴۰ واحد مسکن نهضت ملی در سه فاز از سوی بنیاد مسکن خلخال در زمین واگذار شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در شمال شرقی این شهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: این پروژه توسط بنیاد مسکن استان اردبیل و شهرستان خلخال اجرا و عملیات اجرایی فونداسیون آن در زیربنای ۱۱ هزار مترمربع تا پایان تیرماه امسال تکمیل خواهد شد و فرمانداری و مجموعه مدیران اجرایی دست‌اندرکار ساخت مسکن نهضت ملی برای اجرای پروژه‌های ساخت مسکن در سه شهر خلخال، کلور و هشجین تلاش می‌کند.

یحیی زاده افزود: پس از قطعی شدن ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط دریافت مسکن نهضت ملی شاخص و ملاک برخورداری از این مسکن واریز به موقع سهم آورده متقاضی به حساب بانکی اعلام شده است که اگر متقاضیان در مهلت مقرر اقدام به واریز آورده نکنند نام آنها از لیست واجدین شرایط دریافت مسکن ارزان قیمت نهضت ملی مسکن حذف و نام افراد جدید جایگزین آنها می‌شود.

کد خبر 5503967

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خلخال مسکن طرح اقدام ملی مسکن بازار مسکن طرح ملی مسکن اردبیل بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع خراسان رضوی نماهنگ سلام فرمانده شیراز عملیات اجرایی مسکن نهضت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد