Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در نشست شورای فرهنگ عمومی ایلام با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند، گفت: باید به رسانه‌ها فضا داده شود که نقد منصفانه داشته باشند.

او با ذکر اینکه در جایی که حریم شکنی و قانون شکنی، تشویش اذهان عمومی و تخریب باشد، باید مطابق قانون عمل شود، گفت: رسانه‌ها همانند ریه تنفسی جامعه هستند، انتقادی که مردم دارند و قدرت گفتن آنرا ندارند از زبان رسانه بیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام می گوید: انتقاد منصفانه باید مطرح و مدیر مربوطه نیز جواب دهد، حداقل حرف مردم گفته شود، توصیه مقام معظم رهبری این بود که مدیران سخنان ارباب رجوع و مردم را گوش دهید، حداقل این است که فرد مراجعه کننده حرف خود را زده است و البته مدیران نیز سعه صدر لازم را داشته و انتقاد پذیر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان باید پیوست فرهنگی داشته باشند، گفت: با توجه به اینکه چغاسبز یکی از مراکز شلوغ مورد استفاده مردم و تفرجگاه‌های شهر ایلام است، اما نمازخانه مناسب ندارد که باید زمینه لازم برای اقامه نماز جماعت در تفرجگاه‌ها فراهم شود.

او با بیان اینکه شهرداری‌ها اقدام لازم را در زمینه ایجاد فضای معنوی در تفرجگاه‌ها فراهم کنند، گفت: باید فضایی دارای جذبه و زیبا برای اقامه نماز در تفرجگاه‌ها با داشتن امکانات و شرایط لازم را ایجاد کرد و برای پیوست فرهنگ نیز لازم است در فعالیت‌های فرهنگی در تفرجگاه‌ها به ویژه در چغاسبز کارگروهی با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و اجرایی تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به برگزاری اردو‌ها و تور‌های تفریحی در استان با آغاز فصل تابستان اشاره کرد و گفت: گروه‌هایی در قالب تور‌های تفریحی در این ایام از خارج استان وارد می‌شوند که باید دستگاه‌های متولی بر رعایت شئونات اسلامی و حفظ فرهنگ بومی منطقه کنترل و نظارت لازم را داشته باشند.

امام جمعه ایلام با اشاره به بحث ازدواج و ترغیب اقشار مختلف به فرزندآوری می گوید: نباید در اجرای مصوبات قانونی کوتاهی کرد، بانک‌ها در ارائه تسهیلات و وام‌هایی که بر اساس دستورالعمل‌ها برای فرزندآوری ابلاغ شده است، پای کار باشند و حداقل آنچه که ابلاغ شده را اجرا کنند، از سوی دیگر نیز باید فرهنگ فرزندآوری و ازدواج در جامعه توسعه و ترویج داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه فرهنگ عمومی تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدعباس نوربهاء در همین رابطه افزود: عضویت در پروژه ریال دیجیتال به دو صورت متولی و عضو عادی نزد بانک مرکزی بوده که عضو متولی دارای ویژگی تایید تراکنش ریال دیجیتال و توسعه قرارداد هوشمند را داشته و راسا امکان ارائه خدمات مرتبط با کیف ریال دیجیتال و کاربر را دارا خواهد بود.

نوربهاء تصریح کرد: بانک شهر از آبان ماه سال گذشته آمادگی خود را جهت همکاری در این پروژه ریال دیجیتال به عنوان عضو متولی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پس از تایید آن بانک، بانک شهر به عنوان عضو متولی ریال دیجیتال معرفی شد.
وی با بیان اقدامات صورت گرفته در راستای عضویت بانک شهر، گفت: مرحله اول پیاده سازی کیف پول عادی و تجاری به صورت پایلوت و در محیط تستی شبکه برنای بانک مرکزی بوده که این مهم انجام و تایید بانک مرکزی را نیز گرفت. در ادامه محیط عملیاتی این پروژه نیز پیاده سازی و هم اکنون آماده بهره برداری است.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر عنوان کرد: پول دیجیتال بانک مرکزی مفهومی نوین است که به ارز دیجیتالی که بانک مرکزی آن را منتشر کرده است، دلالت دارد. این نوع پول در برخی از کشوری های جهان مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز در حال تحقیق و آزمون بر روی آن هستند.
نوربهاء ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز این مراحل را پشت سرگذاشته و در حال ارائه آن با نام ریال دیجیتال بوده و به عنوان یکی از بانک های مرکزی دنیا، این نوع پول را منتشر می کند.
مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر خاطرنشان ساخت: ریال دیجیتال از طریق بانک های عامل توزیع شده و این بانک ها باید نرم افزارهای لازم را توسعه دهند تا این پول برای کابران قابل استفاده باشد؛ خوشبختانه این مهم در بانک شهر و در راستای تحقق شعار "نوآوری در خدمت" به مشتریان ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد