Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین سرمست روز سه شنبه در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول افزود: ساخت و راه اندازی بیمارستان خیریه سرطانی دزفول یک کار خیر بزرگ،

صدقه جاریه، نیاز و افتخار استان است که بار  بزرگی از دوش مردم و مسوولان استان و دزفول  برداشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از  بانیان خیری  که با این اقدام  و صدقه جاریه  نام خود را جاودانه کردند تشکر کرد و گفت: این مجموعه از صدمه مالی و روحی به بیماران جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد سفره بیماران کوچک تر شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  از متولیان و مجریان این بیمارستان نیز قدردانی کرد و افزود: خدمات به نحو احسن در این مجموعه ارائه می شود که قابل تقدیر است و علاوه بر بیماران دزفول به بیماران سایر شهرها

و استان های همجوار نیز خدمات رسانی می کند .

سرمست با بیان اینکه از امکانات دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز برای تقویت این مجموعه استفاده خواهیم کرد گفت: برای تامین نیرو و توانمندسازی متخصصان نیز از دانشگاه اهواز بهره می گیریم و از دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز

حمایت می کنیم تا پشتیبان علمی و عملی این خدمات باشد.

 به گزارش ایرنا کلیه خدمات در بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد و این بیمارستان هیچ صندوقی برای دریافت هزینه ندارد .

برچسب‌ها دزفول دانشگاه های علوم پزشکی سرطان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول دانشگاه های علوم پزشکی سرطان دزفول دانشگاه های علوم پزشکی سرطان خوزستان بیمارستان خیریه سرطانی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی