Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، اجلاس سراسری صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با حضور مدیر عامل صندوق و جمعی از سران کشوری در حال برگزاری است.

 اجلاس سراسری مدیران این صندوق با حضور مدیران ستادی و استانی و حضور دکتر برقراری مدیرعامل صندوق و تعدادی از شخصیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی کشور، حضرت آیت الله تقوی و سردار سعیدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و استاندار لرستان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---


در این اجلاس مقرر است تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان‌ و عشایر کشور و سازمان امور عشایر ایران به منظور ارائه خدمات بیمه های اجتماعی شامل مستمری سالمندی، از کار افتادگی کلی، فوت و‌نقل و انتقال سوابق جامعه هدف امضاء گردد.

---

تفاهمنامه مشترک صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با سازمان امور عشایر ایران
 

 

---

 امروز در اجلاس سراسری مدیران این صندوق تفاهمنامه مشترک صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با سازمان امور عشایر ایران در جهت تحقق عدالت اجتماعی در جامعه نجیب روستاییان و عشایر و کشاورزان کشور به امضای بیت اله برقرای مدیرعامل صندوق و آقای پاپی زاده رسید.

---

در این اجلاس مقرر است تفاهم نامه همکاری فیمابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر و سازمان امور عشایر ایران به این تفاهم نامه در راستای ارایه خدمات بیمه های اجتماعی از جمله مستمری سالمندی، از کار افتادگی کلی، فوت و‌نقل و انتقال سوابق جامعه هدف می باشد.

گسترش چتر بیمه ای کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با جذب یک میلیون نفری بیمه شده جدید
 

پروژه جذب یک میلیون نفری صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ابلاغی از سوی مدیر عامل صندوق، از مهم‌ترین مباحث مطرح شده رئیس هیات مدیره صندوق بود.

 آقای طالبی رئیس هیات مدیره صندوق بیان داشت: جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید، کار جهادی می طلبد، براساس نظر کارشناسان این هدف با کار جهادی امکان پذیر است.

---

وی ادامه داد: در هیات مدیره، مانع زدایی، سیاست گذاری و ریل گذاری را تعهد می کنیم.

وی بیان داشت حوزه اجرایی از مدیرعامل،‌ مدیران و کارشناسان ستادی و استانی تا کارگزاران سراسر کشور تلاش بزرگی در پیش دارند و قرار است کار ۱۰ ساله را در یک سال به ثمر برسانیم و با همکاری و تعامل ان شاالله تحقق این هدف بزرگ را پایان سال جشن می گیریم. کار تبیین با توجه به ویژگی های جامعه هدف صندوق نیاز به درایت و برنامه ریزی مدون و اجرای دقیق دارد.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان سازمان امور عشایر ایران روستائیان و عشایر اجلاس سراسری عشایر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد